3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(רויטרס)
מנ’צסטר סיטי עשתה את שלה הערב (רביעי) כאשר ניצחה 1:2 את פאריס סן ז’רמן עם מהפך גדול משערים של ראחים סטרלינג וגבריאל ז’זוס. משמעות הדבר היא שהקבוצה של פפ גווארדיולה הבטיחה את ההעפלה לשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית 1.
כובש שער הניצחון, גבריאל ז’זוס, אמר בסיום: “יש לנו המון שחקנים שיכולים לעזור לקבוצה. כל אחד רוצה למסור כדורים טובים לשחקנים אחרים ואין שחקן אנוכי”. ברנרדו סילבה הוסיף: “אחרי שספגנו, הקבוצה הציגה תגובה מצוינת. אתה לעולם לא בטוח, אם אתה נותן שטחים למסי, ניימאר או אמבפה הם יכולים ליצור מצבים”. מאמן מנצ’סטר סיטי, פפ גווארדיולה, שיתף: “ידענו שתיקו יהיה טוב עבורנו אבל בסוף ניצחנו. פאריס טובה מדי מקדימה ולכן היינו חייבים להגן כקבוצה. אחרי השער שספגנו, חטפנו נוקאאוט לחמש או עשר דקות. זה היה לילה נהדר בשבילנו”.
3 צפייה בגלריה
גבריאל ז'זוס חוגג
גבריאל ז'זוס חוגג
גבריאל ז'זוס חוגג
(רויטרס)
מאמן פ.ס.ז’, מאוריסיו פוצ’טינו, התייחס להפסד: “השלמנו את המטרה שלנו בכך שהעפלנו לשלב הבא. ברור שרצינו להיות ראשונים אבל לא יכולנו לעשות את זה הערב, מנצ’סטר סיטי קבוצה נהדרת. המחצית הראשונה הייתה קשה עבורנו אבל במחצית השנייה מצאנו את הדרכים להיות דומיננטיים ולייצר מצבים. אני חושב שהיינו חסר מזל אבל אנחנו חייבים לתת את הקרדיט לסיטי”. קפטן הקבוצה, מרקיניוס הוסיף: “ניסינו להגן הכי טוב שיכולנו למרות הלחץ הגבוה שלהם, סיטי קבוצה מאוד קומפקטית. היו לנו כמה מצבים שלא ניצלנו ויכולנו להגן טוב יותר בשערים שלהם”.
3 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(רויטרס)