1 צפייה בגלריה
איזה רכש. דויד אלאבה
איזה רכש. דויד אלאבה
איזה רכש. דויד אלאבה
(רויטרס)
בניגוד לברצלונה ואתלטיקו מדריד, ריאל לא ממש התקשתה להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס אמנם הפסידו 2:1 לשריף טירספול לפני כחודשיים, אבל אתמול (רביעי) הגיעה הנקמה עם 0:3 בחוץ שהבטיח לקרלו אנצ'לוטי את הכרטיס לשלב הבא, מחזור לסיום שלב הבתים. בכך ריאל נותרה הקבוצה היחידה ששומרת על 100% הצלחה ב-30 עונותיו של המפעל.
בעיתון "אס" המדרידאי הופיע על השער משחק מילים עם שמה של היריבה: "מדריד היא השריף, הקבוצה של אנצ'לוטי טיילה בטירספול והעפילה לשמינית הגמר". ב"מארקה" ציינו את הכושר הנהדר של ריאל, שבלתי מנוצחת בשמונת משחקיה האחרונים וסופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים. על שער העיתון נכתב: "לצלילי קרוס ומודריץ', מדריד הקבוצה הספרדית הראשונה שמעפילה לשמינית הגמר".
דויד אלאבה שכבש את שער היתרון של ריאל וב"מארקה" הגדירו את הרכש שלו כ"גניבה של המאה". אגב, האוסטרי גם הספיק להיפצע ואנצ'לוטי אמר עליו: "הוא סובב קצת את הקרסול ובגלל זה החלפתי אותו, אבל אני לא חושב שתהיה איזשהי בעיה. אנחנו בטוחים שהוא יהיה בסדר לקראת המשחקים הבאים".
המאמן האיטלקי הסביר גם את החילוף של קאסמירו: "הוא הזכיר לי שהוא היה במרחק צהוב אחד מהשעיה ושהוא לא רוצה להחמיץ את המשחק המכריע מול אינטר, בגלל זה הוצאתי אותו". אותו מפגש מול הנראזורי יכריע את זהות העולה מהמקום הראשון במחזור האחרון.