1 צפייה בגלריה
איפה הכסף? שחקני חדרה
איפה הכסף? שחקני חדרה
איפה הכסף? שחקני חדרה
(שחר גרוס)
בהפועל חדרה עדיין ממתינים להתפתחות בנושא המשכורות, כאשר עדיין לא נכנסה להם זו של חודש אוקטובר, כפי שפורסם ב-ONE. בסביבת המועדון קיים חשש שהנושא לא ייפתר בקרוב והקשיים הכלכליים יימשכו עד חודש ינואר לפחות כשבשלב זה אנשי המועדון קיבלו צ'קים דחויים לחודש הבא.
"זה מצב לא נעים לאף אחד, אבל בסוף כל עובד רוצה לקבל את השכר שלו, יש פה אנשים עם משפחות והכסף הזה מחזיק אותם", סיפר גורם במועדון, “נקווה שיהיה פיתרון בזמן הקרוב”.
בתוך כך, אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, חדרה תחזור ביום שבת מהפגרה כשתתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים (19:50). החדרתים במקום החמישי בטבלה ומקווים לחזור ליכולת הטובה של פתיחת העונה, כאשר לרשותו של מנחם קורצקי צפוי לעמוד סגל כמעט מלא למעט עומר דנינו הפצוע ומנשה זלקה המורחק. במועדון אופטימיים לגבי גוסטבו מרמנטיני שאמור לשחק.
קורצקי אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו הפגרה עשתה לנו טוב. הצלחנו להחזיר פצועים ולהתגבש יותר וזה היה חשוב. עשינו סדרה טובה של אימונים ואני מאמין מאוד שנחזור לעצמנו. הבלאגן בבית"ר? אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות, באימונים שלנו ובמה שעשינו בפגרה. בית"ר הייתה בכושר טוב לפני הפגרה, נצטרך לבוא ולעשות את העבודה שלנו. היו לנו כמה משחקים לא טובים. נקווה שנצא לדרך חדשה, יש לנו שחקנים טובים ואנחנו מאמינים בהם. לכל קבוצה יש תקופה פחות טובה".