1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם מתן חוזז
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם מתן חוזז
שחקני מכבי ת"א חוגגים עם מתן חוזז
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב תנסה בעוד זמן קצר הערב (חמישי, 22:00) להשאיר את כל הבעיות והחיפושים אחר מאמן בצד, כאשר היא תתרכז במשימה הגדולה: לנצח את לאסק האוסטרית בבלומפילד ולהבטיח את המקום בראשון בבית 1 של הקונפרנס ליג, בדרך לשמינית גמר המפעל.
הרכב מכבי ת”א: דניאל פרץ, אנדרה ז’ראלדש, לואיס הרננדס, שחר פיבן, אנריק סבוריט, שרן ייני, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, מתן חוזז, ברנדלי קוואס וסטיפה פריצה.
קבוצתו של ברק יצחקי יצאה לפגרה לאחר 1:1 בדרבי התל אביבי בו שלטה לחלוטין אך לא הצליחה לנצח את יריבתה העירונית הפועל. מחזיקת הגביע נמצאת במקום התשיעי בטבלת ליגת העל, כשבמאזנה 11 נקודות, שמונה פחות מהמוליכה הפועל באר שבע.לעומת זאת, בזירה האירופית מכבי נראית לא רע וניצחה בשלושה מארבעת המשחקים שלה בשלב הבתים והיא עדיין ללא הפסד. הצהובים יחסרו את דן גלזר שנפצע.
מנגד, גם הקבוצה האוסטרית חווה עונה הפוכה בליגה ובאירופה. בעוד היא צברה 10 נקודות והיא שנייה לצהובים רק בשל הפרש שערים, היא מציגה יכולת רעה מאוד בליגה האוסטרית ואחרי 15 משחקים היא נמצאת מתחת לקו האדום עם 14 נקודות בלבד ואף עלולה למצוא את עצמה במקום האחרון בסיום המחזור. במשחק האחרון שלה כבר הוליכה 0:3 מול שטורם גראץ, רק כדי לספוג שלוש פעמים לאחר מכן ולסיים ב-3:3.