2 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו  (מערכת ONE)
אנסטסיה גורבנקו  (מערכת ONE)
אנסטסיה גורבנקו (מערכת ONE)
(מינה קסאפוגלו, ISL)
השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו פתחה הערב (חמישי) את השתתפותה בתחרות הפלייאוף האחרונה של ה-ISL לפני הגמר הגדול, והיא עשתה זאת עם הופעה בלתי נשכחת באיינדהובן. גורבנקו שברה שני שיאים ישראליים במשחי הגב, וזאת מתוך חמישה משחים אליהם זינקה תוך כשעה וחצי, לוח המשחים הקשה ביותר שראינו העונה עבור כל שחיינית בליגה, שנגרם עקב חיסורים רבים בקבוצתה לוס אנג'לס קרנט.
זה החל מה-200 גב, כאשר הישראלית קבעה 2:05.36 דקות וניפצה ביותר משנייה וחצי את השיא הקודם שהיה שייך לאביב ברזלי ועמד על 2:06.97, בדרך למקום השישי הכללי. את השיא השני בתחרות רשמה דווקא בזינוק האחרון שלה למים, ב-100 גב כראשונה בשליחות. היא שחתה 57.49 שניות ושיפרה בכמעט שנייה את שיאה מהשנה שעברה שעמד על 58.34 שניות.
2 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
(סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה)
בין לבין, זינקה עוד שלוש פעמים - בשליחות 4X100 חופשי הייתה שותפה למקום השלישי של LA עם זמן ביניים של 52.63 שניות, כמה דקות לאחר מכן זינקה ל-50 חזה והגיעה במקום השני עם 29.68 שניות, רק 15 מאיות משיאה הישראלי. גם ב-50 גב הייתה קרובה מאוד לשיאה הישראלי עם 26.69 שניות, רק 6 מאיות מהשיא ומקום שמיני במשחה. בתום יום התחרויות הראשון מדורגת LA במקום השלישי, אחרי לונדון רואר ואנרג'י סטנדרט.