3 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב פספסה הזדמנות להעפיל כבר הערב (חמישי) לשמינית גמר הקונפרנס ליג ואף הוסיפה חטא על פשע כאשר ספגה בדקה ה-89 שער שהוביל להפסד 1:0 מול לאסק האוסטרית, שמנגד הבטיחה את המקום הראשון בבית 1. לאור זאת, הצהובים יתמודדו בפלייאוף מול קבוצה מהליגה האירופית לקרב ישיר על המקום בשלב הבא במפעל.
המאמן של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, אמר בסיום: “זה מאוד כואב, אסור היה לנו להפסיד וחבל. זה היה חוסר ריכוז רגעי ואני חושב שזה הגיע אחרי דקות לא טובות שלנו. אין מה לעשות, זה קרה. צריך להרים את הראש.
יצחק הוסיף: “ידענו שהם מצופפים בצד אחד והכנו תכנית משחק מסודרת. יצרנו את המצבים שלנו והגענו להזדמנויות, לא הגיע לנו להפסיד. זה הפסד לא נעים, הנחמה היחידה היא שהעעפלנו שלב, אבל יהיו לנו משחקים קשים ורצינו לחסוך את זה. עם כל העומסים שיש לנו רצינו לתת מנוחה לשחקנים.
יצחקי התייחס לסוגיית המאמן: “אנחנו עדיין מחפשים מאמן, שום דבר לא השתנה. אני לא חושב ששילמנו מחיר על זה שלא הגיע מאמן, אני מבין שלוקח יותר זמן מהצפוי אבל צריך להתחשב בנסיבות. אנחנו עובדים מהבוקר עד הערב כדי למצוא את המאמן המתאים ומקווים שזה יקרה בקרוב”.
קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, היה מאוכזב מאוד מהתוצאה: “מאוד רצינו לעשות היסטוריה. אנחנו עושים עונה אירופית פנטסטית והיה חשוב לנו לשמח את האוהדים. אני חושב שהיה משחק שקול ושתי הקבוצות שיחקו משחק טוב, אבל בסופו של דבר הם הצליחו לתת את הגול. כל משחק אנחנו רוצים לנצח וזה מאכזב מאוד. אנחנו רצינו לעשות עוד קפיצה וזה חבל”.
3 צפייה בגלריה
שרן ייני נוגח
שרן ייני נוגח
שרן ייני נוגח
(רדאד ג'בארה)
ייני הביע את דעתו בנוגע לסוגיית המאמן של הקבוצה: “אנחנו לא חושבים על עניין המאמן למרות שזה מרחף מעלינו. אנחנו עובדים קשה ועושים דברים שלא עשינו עד עכשיו. ההפסד לא קשור למאמן, בסופו של דבר פספסנו את ההזדמנות”.
ייני התייחס גם למצב הקבוצה בליגה: “כשאתה כל כך רחוק מאיפה שאתה רוצה להיות, המחשבה שלך היא לא המקום הראשון, אלא להשתפר ולשלוט במשחקים. צריכים לקחת את הנקודות בכוח ואפילו במגעיל, אולי זה היה חסר לנו פה בעשר דקות האחרונות. אנחנו צריכים לחשוב בקטן יותר כדי להגיע רחוק יותר”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)