3 צפייה בגלריה
אלי טביב
אלי טביב
אלי טביב
(אורן בן חקון)
בשל מצבה של בית״ר ירושלים ואי הוודאות סביב המועדון, בקבוצה מודים כי ייתכן שמלבד הניסיון למכור שחקנים בינואר, לא תהיה ברירה גם לשחרר מספר שחקנים, בעיקר את אלה המחזיקים בחוזים גבוהים.
״מה שקורה כרגע זה שבחודשים הקרובים נדרש לעשות התאמות לתקציב, אם זה שחרור שחקנים ומכירה של שחקן או שניים, או לחילופין שיגיע רוכש חדש״, אומרים בבית״ר. גם מכירת שחקנים, אם תהיה, תתבצע רק במחירים שיוכלו לעזור לתקציב המועדון. לדוגמה, הצעה נמוכה על אביאל זרגרי בחודש ינואר תשאיר אותו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
(עמרי שטיין)
כרגע הבעיה העיקרית היא שבית״ר לא עומדת בתחזית ההכנסות של המועדון ממכירת כרטיסים ומנויים. בקבוצה מכינים תוכנית כלכלית ונמצאים בקשר עם אנשי בקרת התקציבים, כשהמטרה העיקרית היא לא להגיע לחדלות פירעון.
״התקציב שאושר בתחילת העונה מגובה בבטוחות של הבעלים עד סוף העונה, אבל לא צפינו למשבר כזה רציני עם הקהל, שגרם לחוסר של מיליונים בעיקר במכירת מנויים, ולצד זה גם כל מה שקורה עכשיו עם משה חוגג״, מסבירים בבית״ר.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
(נעם מורנו)
העבודה של עורך הדין יצחק יונגר היא למצוא רוכש לבית״ר וזו התקווה האמיתית של ראשי המועדון. לצד המגעים וההתעניינות בקבוצה, ייתכן ותיעשה פנייה גם לאלי טביב, שלא מזמן התבטא בתקשורת כמי שמוכן לקחת את המועדון.
בצד המקצועי, ארווין קומאן תרגל אתמול מערך של שלושה בלמים, מיכאל אוחנה שחזר לאימונים עשוי להיכלל בסגל אך עדיין ישנה התלבטות לגביו והחלטה תתקבל לאחר האימון המסכם. ניב זריהן, ג׳וסואה מחיאס ועמית כהן ייעדרו בשל פציעות.
הרכב משוער: איתמר ניצן, אורן ביטון, מקס גרצקין, אופיר קריאף, אוראל דגני, עוזיאל פארדו, קאמסו מארה, אביאל זרגרי, ירדן שועה, אדווין ג׳אסי (לירן רוטמן), רייצ׳מונד בואצ׳י.