3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
אחרי פגרה ארוכה שבאה בדיוק בזמן לרוני לוי והפועל באר שבע, מחר (שבת) יש להם הזדמנות לחזור למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות נגד מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה. ניצחון לא בהכרח ישאיר את האוהדים האדומים מרוצים, אלא גם היכולת, וגם רוני לוי מקווה שהיכולת תשתפר.
"אפילו שקריית שמונה מדורגת במקום האחרון, משחק חוץ בקריית שמונה זה תמיד מוקש", אמרו בבאר שבע, "בטח כשזאת קבוצה שהחליפה מאמן שהספיק להכיר ולהכין אותם לקראתנו. השחקנים מתאמנים חזק ויש אנרגיות טובות, אבל נהיה חייבים להביא את זה למגרש. בשני המשחקים האחרונים, היריבה שלנו רצתה יותר, הפעם אם אנחנו רוצים לנצח, נצטרך ללחוץ מהדקה הראשונה".
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(חגי מיכאלי)
מאמן באר שבע, רוני לוי, ממשיך לתרגל מערך של שלושה בלמים, מתוך כוונה שזה יהיה התקפי ויעיל יותר. "שלושה בלמים כשיש שני חלוצים בהתקפה ומגנים תוקפים כמו דדיה ולופס זה התקפי מאוד", אמרו בקבוצה. הבלם חאתם עבד אלחמיד לא תורגל השבוע מאחר ולא חש בטוב, כאשר בין לבין עבר בדיקת קורונה שיצאה שלילי. הוא ייעדר מהמשחק, ומי שתורגל במקומו היה איתן טיבי.
יוג'ין אנסה ודור מיכה, שסובלים מחוסר ביטחון, לא אמורים לפתוח על פי התרגול האחרון, אבל מי שכן נלקח בחשבון הוא הקשר דוידה פטרוצ'י. האיטלקי רשם יכולת טובה נגד מכבי פתח תקווה והכוונה היא לתת לו הזדמנות בהרכב. "יש תקופות כאלה שלא פוגעים, הם יקבלו את הצ'אנס וזה תלוי בהם. מה שבטוח, בצוות המקצועי מאמינים שזה רק עניין של זמן עד שיחזרו לגלות יכולת טובה".
3 צפייה בגלריה
דוידה פטרוצ'י
דוידה פטרוצ'י
דוידה פטרוצ'י
(מרטין גוטדאמק)
רמזי ספורי שהצטיין בפגרה ימשיך ב-11, ובמחזור הבא נגד קבוצת נעוריו, הפועל תל אביב, יראה את המשחק מן היציע בגלל עונש חמישה כרטיסים צהובים. שגיב יחזקאל הצליח להתאמן והוא אמור להיכלל בסגל לראשונה מאז המשחק נגד מכבי תל אביב. בבאר שבע ערכו בבוקר את האימון המסכם ויצאו לאחר מכן לבית מלון בצפון, שם ילונו עד המשחק בשבת בצהריים. אריאל הרוש, אביב סולומון וחאתם עבד אלחמיד שממשיכים בטיפול ומעקב של הצוות הרפואי, לא הצטרפו.
עוזר המאמן, אריק בנאדו, אמר: “חוזרים אחרי פגרה ארוכה, חזרנו להתאמן בצורה אינטנסיבית, שמנו דגש על משחק התקפה יותר שוטף. עדיין לא יודעים איך נשחק בשבת, מוכנים לכל אפשרות. השחקנים חזרו עם אנרגיות לאימונים. לא קל לשחק נגד קבוצה שמחליפה מאמן. מאמינים בעצמנו ובאים לנצח”.
הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, מיגל ויטור, איתן טיבי (איעד אבו עביד), הלדר לופס, מריאנו בריירו, דוידה פטרוצ'י (רועי גורדנה), רמזי ספורי, יוג'ין אנסה, דנילו אספרייה, ניקיטה רוקאביציה.