4 צפייה בגלריה
יואב הופמייסטר
יואב הופמייסטר
יואב הופמייסטר
(רדאד ג'בארה)
בהפועל תל אביב מנסים להשאיר את השחקנים מפוקסים בצל האירוע המכוער שחוותה המנכ"לית אודליה פרידמן. במועדון תמכו בפרידמן וחיזקו אותה ביומיים האחרונים, וגם שחקנים הביעו את תמיכתם. המשטרה עדיין חוקרת את התקרית ועוד לא נמצאו האחראים.
במקביל, המאמן, ניר קלינגר, צריך להתמודד לקראת המשחק בראשון נגד מכבי חיפה עם לא מעט בעיות מקצועיות, בעיקר בחלק האחורי. הבלם אדי גוטליב שעבר בתחילת הפגרה ניתוח בגרמניה, לא צפוי להתלבש נגד מכבי חיפה והוא בספק גדול גם לבאר שבע ביום רביעי. הבלם הגינאי, מוחמד קליל טראורה, ירצה עונש הרחקה מהכרטיס האדום שספג בדרבי, והוא שחקן הרכב שני שיחמיץ את הירוקים.
4 צפייה בגלריה
מוחמד טראורה תופס את הראש
מוחמד טראורה תופס את הראש
מוחמד טראורה תופס את הראש
(רדאד ג'בארה)
אם זה לא מספיק, גם המגן השמאלי, דורון ליידנר, סובל כבר תקופה מעומס על שרירי הבטן, מה שמקשה עליו לחזור לכשירות מלאה, והוא בספק גדול ליום ראשון וגם ליום רביעי מול באר שבע.
קלינגר נוטה להמשיך במערך שלושת הבלמים שעד כה עבד לו מצוין, גם במצב שבו ישנם ככל הנראה שלושה חיסורים מרכזיים בחוליית ההגנה. חלק מהפתרונות אותם מתרגל המאמן הוא יואב הופמייסטר בתוך הבלם לצד קולו, כשג’ורג‘ דיבה ושי אליאס מתחרים על עמדת הבלם השלישי.
4 צפייה בגלריה
שי אליאס. מועמד לשחקן כבלם
שי אליאס. מועמד לשחקן כבלם
שי אליאס. מועמד לשחקן כבלם
(ראובן שוורץ)
בעמדת המגן השמאלי, מתבשל מהלך מפתיע. דני גרופר, המגן השמאלי שלא נכלל בתוכניות המקצועיות של קלינגר, תורגל בהרכב ועשוי למלא את מקומו של המגן הפותח הקבוע העונה, עליו רוצים לשמור בצוות הרפואי מפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה יותר. מאחר וליידנר צריך עוד מנוחה, בצוות המקצועי שוקלים להשתמש בגרופר, שהמתין עד כה מחוץ לעניינים ובינואר יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ.
מי שעוד עשוי לקבל את חולצת ההרכב הוא שלומי אזולאי הקשר. אזולאי נכנס בדרבי האחרון אבל לא בא לידי ביטוי מספיק מול הלחץ של מכבי ת”א. הפעם, קלינגר מקווה שהוא יוכל להוסיף הרבה בהנעת הכדור. לוסיו מרינאו צפוי לפתוח בחוד ההתקפה לאחר שהוא חזר לגמרי מהפציעה בשריר הירך האחורי, ובהפועל תל אביב מקווים שסוף סוף יפרע שטר ראשון.
4 צפייה בגלריה
לוסיו
לוסיו
לוסיו
(שחר גרוס)