1 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
אחרי שמנצ’סטר יונייטד פיטרה את אולה גונאר סולשיאר והחליפה אותו במייקל קאריק, מגיע המחליף של המחליף: ראלף ראנגניק בן ה-63 מונה היום (שני) למאמן באופן רשמי. כידוע, השדים האדומים החליטו להיפרד מהאגדה הנורבגית והבהירו שיחפשו מחליף זמני עד הקיץ, אז ימונה מאמן קבוע. עד אז, הגרמני יעמוד על הקווים כשבמסגרת ההסכם בין הצדדים, מסיום העונה הוא ישמש כיועץ למשך שנתיים נוספות.
“אני נרגש להצטרף למנצ’סטר יונייטד ומרוכז בהצלחה בעונה הקרובה”, אמר ראנגניק לאחר המינוי, “הסגל מלא כישרון ויש איזון טוב בין צעירים לשחקנים מנוסים. כל המאמצלים שלי בחצי השנה הזו יהיו מרוכזים בלעזור לשחקנים האלה למצות את הפוטנציאל – גם אינדיבידואלית וחשוב יותר – קבוצתית. מעבר לכך, אני מסתכל קדימה כדי לתמוך במועדון בטווח הארוך על בסיס יועץ”.
המנהל הספורטיבי, ג’ון מרטו, אמר: “ראלף היה המועמד מספר 1 שלנו למשרת המאמן הזמני והוא יביא לנו ניסיון של כמעט ארבעה עשורים בניהול ואימון”. עד שיוסדר עניין רישיון העבודה של ראנגניק, קאריק ימשיך כמאמן הזמני של אצטדיוניי, שהודתה ללוקומוטיב מוסקבה על עזרתה בשחרורו של הגרמני. בארבעת החודשים האחרונים הוא שימש כמנהל פיתוח הספורט במועדון הרוסי.
ראנגניק אשר בנה לעצמו שם כמאמן בגרמניה, אימן בעברו בשטוטגרט, האנובר, שאלקה, הופנהיים ולייפציג וזכה במהלך הקריירה שלו בגביע הגרמני, בסופרקאפ הגרמני, באינטרטוטו ובאליפות גרמניה עד גיל 19. כמו כן, הוא גם הוביל את שטוטגרט לזכייה באינטרטוטו ואת האנובר לעלייה לבונדסליגה, אך כעת הוא ניצב בפני האתגר הגדול ביותר בקריירה שלו.