3 צפייה בגלריה
גאבי
גאבי
גאבי
(רויטרס)
ברצלונה תפגוש הערב (שבת, 22:00) את ויאריאל בחוץ, במשחק חשוב מאוד עבורה במסגרת לה ליגה. אחרי התיקו נגד בנפיקה ליסבון בליגת האלופות וההסתבכות של הקטלונים, הם רוצים להמשיך ולטפס במעלה הטבלה בזירה המקומית. צ’אבי ממשיך גם הפעם בשיטת שלושת הבלמים ועולה עם הרכב צעיר במיוחד מול הצוללת הצהובה.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, אריק גארסיה, ג’רארד פיקה, רונאלד אראוחו, ניקו גונסאלס, ג’ורדי אלבה, פרנקי דה יונג, סרחיו בוסקטס, גאבי, עבדה אלזלזולי וממפיס דפאיי.
הרכב ויאריאל: חרונימו רולי, חואן פוית’, ראול אלביול, פאו טורס, אלפונסו פדרסה, אטיין קאפו, דני פארחו, יירמי פינו, מוי גומס, ארנו דניומה ומאנו טריגרוס.
לקראת ההתמודדות, צ’אבי דיבר במסיבת עיתונאים. המאמן אמר: “ויאריאל קבוצה התקפית, יהיה משחק קשה, במיוחד כשזה אצלם. יש להם את אחד מהמאמנים הטובים בספרד. יש לנו יכולת לכבוש, אנחנו מכוונים למצוינות, ל-10, לא נסתפק ב-7 כי אז לא נשיג את מה שאנחנו רוצים. אני מרוצה מהמחויבות, צריכים להשתפר במסירה האחרונה, יש כישרון אבל צריך להעז יותר”.
הספרדי הוסיף: “אנסו פאטי משתפר, התחושות שלו טובות, אבל אחרי הפציעה שלו צריכים להיזהר. נראה אם נוכל להסתכן כמו בזמנו עם דמבלה, אני מקווה שנוכל לסמוך על אנסו במינכן. אני רוצה להקיף את עצמי באנשים נאמנים שאפשר לסמוך עליהם. חשוב לי שד”ר ריקרד פרונה יגיע כי הוא הרופא הטוב ביותר שהיה כאן, והוא קרוב לחזור. הוא מעולם לא היה צריך ללכת”.
צ’אבי סיכם: “לנצח את ויאריאל יהיה חשוב מאוד עבורנו, היא יריבה ישירה על המקום בליגת האלופות. כל המשחקים חשובים כי אנחנו בתקופה קריטית. אני מרוצה, כי אנחנו לא מאוד רחוקים מאיפה שאנחנו צריכים להיות. עלינו להשתפר בשליש האחרון של המגרש. דמבלה? שוחחתי איתו ואמרתי לו שאני רוצה אותו בקבוצה הרבה שנים וסומך עליו. הוא אמר לי שהוא שמח פה, אך חידוש החוזה שלו תלוי בו ובמועדון, הייתי רוצה שיישאר כי הוא יכול לעשות את ההבדל”.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
בתוך כך, בברצלונה נמשכים החיפושים אחרי שחקן התקפה שיכול לחזק את הקבוצה בינואר. בזמן שב’מונדו דפורטיבו’ התמקדו בשמות האפשריים שעשויים להגיע, ב’ספורט’ בחרו להתמקד דווקא ב”אודישנים” של צ’אבי לעמדת הקיצוני בקבוצה, אותה הוא רואה כהכרחית יותר מאשר חלוץ מרכזי.
יוסוף דמיר, עבדה אלזלזולי ואיליאס אחומאש נבחנו במשחקים האחרונים על ידי המאמן, שיכריע מי מהם יפתח נגד ויאריאל. אוסמן דמבלה לא צפוי לפתוח בהרכב ברצלונה, כשבינתיים בספרד מפרסמים שהצרפתי חושב שההצעה לחוזה חדש עבורו נמוכה, וישנה פסימיות בנוגע לעתידו. ניוקאסל עשויה להגיש לו הצעה אסטרונומית, כשבינתיים נראה שבכל יום שעובר הוא מתקרב יותר לפרמייר ליג.
באשר לחיפושים אחרי רכש, צ’אבי כאמור מעדיף קיצוני, אבל בהנהלת הקבוצה עובדים על צירוף חלוץ רחבה, כשלפי ‘מונדו דפורטיבו’ אדינסון קבאני (מנצ’סטר יונייטד), טימו ורנר (צ’לסי), ארתור קבראל (באזל) וג’וליאן אלבארס (ריבר פלייט) הם המועמדים לחיזוק החלק הקדמי.
הקיצוניים שמועמדים הם ראחים סטרלינג (מנצ’סטר סיטי), דני אולמו (לייפציג), ג’סי לינגרד (מנצ’סטר יונייטד) וקארים אדיימי (רד בול זלצבורג). כמו כן, נטען שגם בראיין חיל מטוטנהאם, שהתקשה להסתגל לכדורגל האנגלי, מתאים לפרופיל שהקטלונים מחפשים.
3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)