4 צפייה בגלריה
איתי סויסה מול פסיץ וחממי
איתי סויסה מול פסיץ וחממי
איתי סויסה מול פסיץ וחממי
(מני אלגריסי הפועל אשדוד)
מהפך גדול של הפועל אשדוד מול הפועל ראשל"צ, דרמה במשחק של נס ציונה ואילות ירדה מתחת לקו האדום. המחזור התשיעי בליגת ווינר בכדוריד סיפק היום (שישי) כמה מפגשים מסקרנים במיוחד. בנוסף, היה זה בוודאי המחזור עם התוצאות הכי חד צדדיות העונה: מכבי ראשל"צ ומכבי דימונה הביסו את מכבי קרית מוצקין ואת מ.כ באר שבע ב-14 שערי הפרש. כמו כן, מ.כ יובלים חולון התאוששה מההפסד במשחק ההשלמה בתחילת השבוע בקרית אונו, וגם ידעה לחזור מפיגור בדקות הפתיחה בדרך לניצחון 29:36 על בני הרצליה. חולון מבטיחה את מקומה בבית העליון. הרצליה כאמור עדיין עם סיכוי להעפיל לבית העליון.

הפועל ראשל"צ - הפועל אשדוד 31:27 (11:13)

מפגש שעשה סדר חדש בצמרת ואשדוד השיגה ניצחון שביעי ברציפות (היא עם 14 נקודות כמו מכבי ראשל"צ בשני המקומות הראשונים - כאשר השתיים יפגשו בשישי הבא באשדוד), אבל הוא בעיקר הדליק נורה אדומה אצל הפועל ראשל"צ. אחרי שהוליכה ביתרון של 6 שערים עשרים דקות לסיום ולא הצליחה לנצח את רמת השרון, היום, שוב במשחק ביתי, שוב מול קבוצת צמרת, ראשל"צ כבר הוליכה ביתרון של 5 שערים בפתיחת המחצית השנייה, אבל שוב איבדה אותו וספגה הפסד שני (לצד שתי תוצאות תיקו ו-5 ניצחונות - שהורידו אותה אל המקום החמישי).
הפועל ראשל"צ עלתה ל-11:16 בפתיחת המחצית השנייה עם עצירות טובות של ברזד דמירוביץ' ושערים של אראל צייטלר, מילוש בואישיץ' ועוז חממי. ניבו לוי יוסי ביטרמן ועמית סטלמן הקטינו, ואז הגיע הרגע של אשדוד ואיתי סוויסה, שבצמד שערים השווה והעלה את האורחים ליתרון 20:21. אשדוד המשיכה במומנטום, וסטלמן העלה אותה ליתרון של 4 שערים - 21:25 שנשמר עד לסיום. לאשדוד כאמור מצפה בשישי עוד מפגש צמרת, ולאחר מכן את משחק ההשלמה מול רמת השרון (ב-14 בדצמבר).
הרבו לכבוש להפועל ראשל"צ: סטפן איליץ' 6, נדב כהן 5, בואישיץ' 4 וצייטלר 3. לאשדוד: ריסטו וויצ'יץ' 7, שחר לוין 6, ניבו לוי 5, סטלמן וסויסה 4 כ"א בכובשים המובילים.

מכבי דימונה - מ.כ באר שבע 16:30 (8:14)

השתיים הגיעו לדרבי של הנגב כסוגרות הטבלה, ובסיומו דימונה עם ניצחון שני. ב"ש עם הפסד תשיעי, והמשמעות היא שדימונה גם בורחת ומגדילה את היתרון מב"ש ל-4 נקודות וגם עוקפת את חבל אילות שיורדת למקום הלפני האחרון (בעקבות ההפסד בנס ציונה). עד הדקה ה-20 עוד התנהל משחק יחסית צמוד (דימונה הוליכה 8:10), אבל משם התפרקות של באר שבע שכבשה ב-40 הדקות האחרונות 8 שערים בלבד.
4 צפייה בגלריה
דוראל בן סעדון מול אלכסנדר מלינקוביץ
דוראל בן סעדון מול אלכסנדר מלינקוביץ
דוראל בן סעדון מול אלכסנדר מלינקוביץ
(אורן אסולין)
כבשו לדימונה: דוראל בן סעדון 7, שלו אלימלך 5, איבגן בויננקו ויותם טל 4 כ"א, קאמפר, אמיר דן וטל פאר 3 כ"א, איליה פטרקוביץ 1. תומאס ולנטה הצטיין עם 15 עצירות ב-58 אחוזים. תומר סיגרון הוסיף שתי עצירות וניר אדרי אחת.
כבשו לב"ש: ניקולה סקוליץ' בבכורה שלו כבש 4, איתמר אלמוסנינוס עם 3 שערים (מ-11 ניסיונות), אני אובינה כבש גם כן 3, יונתן הדר 2, ניקולה לאזיץ' עם שער מ-10 ניסיונות, ירדן פרנקו, איליה מוסיינקו וגיא שפץ 1 כ"א. אלכסנדר מלינקוביץ סיפק 12 עצירות ב-33 אחוזים, וגיא שפץ 3.
4 צפייה בגלריה
איבגן בוייננקו ואני אובינה
איבגן בוייננקו ואני אובינה
איבגן בוייננקו ואני אובינה
(אורן אסולין, מכבי דימונה)

מ.כ חולון - בני הרצליה 29:36 (13:14)

הרצליה הובילה בדקות הפתיחה ביתרון של שני שערים, אבל חולון הצליחה להפוך עם הירידה להפסקה וסיפקה הצגה במחצית השנייה, עם ניצחון שהבטיח לה את המקום בבית העליון. הרצליה מנגד עדיין בתמונת ההעפלה לבית העליון ובמאבק על המקום ה-6, בעיקר בגלל ההפסד של מכבי קרית מוצקין. עמית ריינסברג הצטיין בשורות חולון עם 10 שערים. ריף כהן ומילוש סאביץ עם 6 כ"א, דיאן פראליצה עם 5. לידור פסו, פטריק אובינה ואור ממן 3 כ"א. אורון ברגיל 9 עצירות. בהרצליה היו אלה בן ליברטי, ברק קרמון ודושאן אנדרייביץ' עם 5 שערים כ"א, שכיכבו.
4 צפייה בגלריה
פטריק אובינה ובראל לנציאנו
פטריק אובינה ובראל לנציאנו
פטריק אובינה ובראל לנציאנו
(ענבר חורי מ.כ חולון)

מכבי ראשל"צ - מכבי קרית מוצקין 24:38 (10:20)

מכבי ראשל"צ נעצרה במחזור הקודם ברמה"ש אחרי שישה ניצחונות רצופים, אבל היום הגיעה מפוקסת והשיגה ניצחון מרשים וחד צדדי. מוצקין רושמת הפסד שני רצוף, אחרי ההפסד להפועל ראשל"צ, ומסתבכת במאבק על המקום השישי (בו היא עדיין נמצאת ביתרון נקודה על פני הפועל קרית אונו לה משחק חסר, נס ציונה ושתי נקודות מהרצליה). מכבי ראשל"צ תתארח בשישי הבא במשחק המרכזי באשדוד.
הרבו לכבוש למכבי ראשל"צ: ברנקו קנקרש ודור קלדרון 6 כ"א, רותם סגל 5, ירמי סידי, ניב צורף, נדב ניזרי 4 כ"א.

א.כ נס ציונה - הפועל חבל אילות 29:32 (14:14)

נס ציונה משיגה ניצחון רביעי העונה, ופותחת לעצמה את הסיכויים להעפיל לבית העליון. חבל אילות ממשיכה להסתבך בתחתית. אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה בשוויון, נס ציונה בנתה לעצמה במחצית השנייה מקדם ביטחון ונכנס לעשר הדקות האחרונות ביתרון של שלושה שערים - 21:24. דקות הסיום היו דרמטיות: אילות השוותה, אבל הטייגרים ידעו להתעלות בפינאלה. שניר נציה שוב היה הכובש המוביל בנס ציונה עם 8 שערים. יאן גורלה הסלובני הוסיף 5. אביב לייפר ועידו פלח 4 כ"א ברשימת המבקיעים המובילים. קסם עמיאל כבש משחק שלישי ברציפות במספרים כפולים וסיים עם 10 שערים עבור חבל אילות. דרקו טודורוביץ' ואיגור רדוייביץ' סיימו עם 9 ו-8 בהתאמה.