3 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
(רויטרס)
ריאל מדריד, שנמצאת בכושר מצוין לאחרונה וגם תפסה את המקום הראשון בליגה הספרדית, תנסה לשמור עליו היום (ראשון, 22:00) במשחק קשה מאוד בסנטיאגו ברנבאו מול סביליה העיקשת. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הבלאנקוס במקום הראשון בטבלה אחרי 13 מחזורים עם 30 נקודות, אחת יותר מריאל סוסיאדד השנייה ושתיים מעל סביליה, שתנסה לנצח ולחלוף על פני סגנית האלופה. ריאל רשמה שלושה ניצחונות ליגה רצופים, טיילה מול שריף בליגת האלופות עם 0:3 חלק ולזכותה ההתקפה הטובה ביותר בליגה עם 32 שערי זכות, כאשר השנייה היא סביליה עצמה, עם 23 כיבושים עד כה בליגה.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי, קאסמיקו, טוני קרוס, לוקה מודריץ’, מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד סביליה, הרחיב אנצ’לוטי על מצב הסגל שלו: “אדן הזאר לא ישחק בעקבות דלקת בבטן. אלאבה התאמן אבל הוא חש באי נוחות. לא נסכן אותו, נראה מה מצבו ונחליט האם הוא ישחק. ואלוורדה ישוב לסגל”.
המאמן האיטלקי התלוצץ כאשר נשאל על השמועות לחיזוק הקבוצה בקיץ: “האם אני מדמיין את הולאנד ואמבפה בברנבאו החדש? אני מדמיין את קרלו אנצ’לוטי בברנבאו החדש, אני מקווה שאני אהיה פה גם בעונה הבאה”.
3 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר
(La Liga)
בנוסף, סיפק המאמן ראיון קצר לרשת ‘קוריירה דלו ספורט’ האיטלקי ושם הבהיר בעיקר לאוהדים וזאת על רקע השמועות בנוגע לקיליאן אמבפה: “לפלורנטינו פרס יש כוונות רציניות בנוגע לקראת יולי. יהיה לנו גם אצטדיון מחודש בעוד שנה. אמבפה והולאנד? זה לא הזמן לדבר על זה”. עוד אמר המאמן בין היתר: “אם זה היה תלוי בי, הייתי נשאר בריאל מדריד לכל החיים. אין מקום טוב מזה”.
האיטלקי המשיך: “מאמן חכם צריך להתאים את הקבוצה שלו לסגנון. כשיש לך שחקן כמו ויניסיוס אתה צריך לנצל את המהירות שלו למתפרצות, ולדוגמה אחד כמו רונאלדו אני ארצה שהוא יקבל יותר את הכדור ולא יירד הרבה להגנה. יש שחקנים שעושים הבדל וכאלה שצריכים לרוץ”.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)