2 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
אלון חזן
(שחר גרוס)
אלון חזן, מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, נמצא חזק בתמונת האפשרות למינוי כמאמן הנבחרת הבוגרת. חזן מוערך מאוד בהתאחדות לכדורגל ויש הסבורים שהגיע הזמן לקדם אותו לתפקיד מאמן הבוגרת, כי הוא מוכן ומתאים כעת לכך.
חזן, כפי שפורסם ב-ONE, יוצא מחר למרוקו יחד עם ראשי ההתאחדות לכדורגל לחתימת הסכם עם ראשי ההתאחדות במרוקו, כאשר לנסיעה יצטרף גם אלי אוחנה, שהוא אגב חבר בוועדת האיתור למינוי מאמן לנבחרת.
2 צפייה בגלריה
אלי אוחנה ואלון חזן
אלי אוחנה ואלון חזן
אלי אוחנה ואלון חזן
(שחר גרוס)
יחד עם חזן, כבר עלו כפי שפרסמנו שמותיהם של רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד, וברק בכר מאמן מכבי חיפה, שלא מן הנמנע שלא יפנו אליו כדי לא ליצור עימות עם הירוקים. לצד זה, יש מאמנים זרים שהציעו את עצמם לאימון הנבחרת ובהתאחדות יצטרכו להחליט מי הכי מתאים כדי להוביל הפעם את הנבחרת ליורו 2024.
בתוך כך, בהתאחדות לכדורגל מנהלים משא ומתן מול נבחרת בלגיה על קיום משחק ידידות בין הנבחרות בחלון בחודש מרץ. המו"מ יודע עליות וירידות, כאשר זה בסופו של דבר תלוי אך ורק בבלגים. זו נבחרת גדולה, המדורגת ראשונה בדירוג העולמי של פיפ"א, כאשר היא מקדימה בין היתר את נבחרות ברזיל, צרפת, אנגליה וארגנטינה, כאשר יש לה בטוח לא מעט אפשרויות אחרות, כלכליות וספורטיביות.
בגלל כל אלו, בהתאחדות סקפטיים שהמהלך אכן ייצא לפועל. לצד זה הציעו להתאחדות לשחק מול נבחרות אחרות כמו רומניה, גאורגיה ובולגריה, אבל בנבחרת מחפשים יריבה יותר אטרקטיבית.