2 צפייה בגלריה
קווין טאפוקו חוגג
קווין טאפוקו חוגג
קווין טאפוקו חוגג
(עמרי שטיין)
המרעננת של העונה בליגת העל תמשיך לחייך? הפועל חיפה שתפסה מקום בצמרת הגבוהה של הטבלה מתכוננת למשחק היום (ראשון, 20:15) מול מכבי תל אביב כאשר השלימה את הכנותיה ומשם עולה כי קווין טאפוקו עשוי לפתוח, בעוד דור מלול יחזור להרכב.
המאמן אלישע לוי לא תרגל באימון המסכם את ההרכב ועבד יותר על הנושא הטקטי ושם דגש על היריבה, אבל אם להסתמך על האימון שקדם לכך, הרי שלוי נוטה בקישור לפתוח עם קווין טאפוקו ולא עם סאקו טורה שרק התאושש מפציעה לאחרונה.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
במהלך התרגול אלישע אמנם ניסה גם את טורה, טאפוקו וסרדל יחדיו בקישור כאשר סער פדידה הוסט לכנף, אבל נראה שהעדפה של המאמן תהיה להמשיך עם סער בקישור הקדמי ולא כשחקן כנף. איתי בוגנים יהיה האיש שיצטרך למלא את החלל הגדול שהותיר אלון תורג'מן הפצוע.
כמו כן, הקפטן דור מלול יחזור אף הוא להרכב על חשבון נועם כהן. באסיפת הקבוצה אלישע אמר לשחקנים: “אנחנו לקראת שבוע שיכול לשנות את העונה שלנו”. לוי כמובן התייחס לשני המשחקים השבוע, מול מכבי ת"א והדרבי נגד מכבי חיפה ביום חמישי.
הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, איזיצ'ווקו אנתוני, ניסו קפילוטו, דודי טוויטו, לירן סרדל, קווין טאפוקו, סער פדידה, חנן ממן, איתי בוגנים ואלן אוז'בולט.