1 צפייה בגלריה
שחקני סלטה חוגגים בשלג
שחקני סלטה חוגגים בשלג
שחקני סלטה חוגגים בשלג
(La Liga)
אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, סלטה ויגו חזרה לנצח הערב (שבת) ועשתה זאת תחת שלג כבד באצטדיון מנדיסורוסה. התכולים רשמו 1:2 יקר על אלאבס ובכך סיבכו את היריבה וברחו בעצמם מהתחתית הבוערת. במשחקים נוסף, ולנסיה וראיו ויקאנו נפרדו ב-1:1 במסטאייה, ומיורקהנפרדה מחטאפה ב-0:0. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

אלאבס – סלטה ויגו 2:1

המשחק נפתח מצוין מבחינתה של סלטה ויגו, שעלתה ליתרון כבר בחלוף 11 דקות משער של סנטי מינה. היתרון הזה החזיק מעמד 10 דקות בלבד לפני שחוסלו איזן עבור אלאבס, אלא שלסלטה יש את יאגו אספאס. שתי דקות אחרי שהחמיץ מהנקודה הלבנה, החלוץ כיפר, כבש, וקבע את תוצאת המשחק. בזכות הניצחון, סלטה עלתה למקום ה-13 בטבלה כשבמאזנה 16 נקודות. מנגד, אלאבס עם 14 נקודות במקום ה-15.

ולנסיה – ראיו וייקאנו 1:1

העטלפים השלימו משחק רביעי ללא הפסד בליגה, אך זו הייתה גם תוצאת תיקו שלישית ברציפות עבורם, והם נותרו במרכז הטבלה עם 19 נקודות במאזנם. עבור הפתעת העונה מפרברי מדריד מדובר בעוד תוצאה חיובית בעונה המוצלחת שלה עד כה, כשהנקודה שהשגה הבטיחה כי היא תסיים את המחזור במקום שמוליך לאירופה בתום העונה. קרלוס סולר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-19 מהנקודה הלבנה, יאסי פאלזון קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-64.

מיורקה – חטאפה 0:0

העולה החדשה נמצאת במשבר ואחרי פתיחת עונה טובה סופרת כבר משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. מנגד, חטאפה המשיכה במגמת ההתאוששות שלה, ואחרי שחפרה בור עמוק נמצאת במרחק שתי נקודות בלבד מחוף מבטחים.