4 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
(איציק בלניצקי)
נבחרת ישראל תעלה הערב (ראשון, 19:00) על הפרקט בהיכל סאקו שבטאלין למפגש מול נבחרת אסטוניה, במסגרת המחזור השני במוקדמות אליפות העולם. החבורה של גיא גודס מגיעה למשחק לאחר שגברה 61:69 על פולין בחמישי האחרון, בידיעה שניצחון וחלון מושלם, משמעותו מקדמה נהדרת לקראת ההמשך.
ג'ון דיברתולומאו ורומן סורקין, שהצטרפו לנבחרת בטאלין לאחר משחקה של מכבי תל אביב בברלין, נרשמו להתמודדות במקומם של איתי שגב ורועי הובר. אסטוניה, לה הפסידה ישראל בטורניר מוקדמות אליפות אירופה הקודם שנערך ב-2018, ניצחה במחזור הראשון את גרמניה והיא אמורה ליהנות מתמיכתו של הקהל המקומי, כאשר על פי מגבלות הקורונה במדינה, האולם יוכל להכיל כמחצית מהתפוסה האפשרית, כ-3,360 צופים.
4 צפייה בגלריה
ג'ון דיברתולומאו
ג'ון דיברתולומאו
ג'ון דיברתולומאו
(איציק בלניצקי)
תומר גינת אמר בהתייחסות לקראת המשחק: "בסך הכל מצפה לנו משחק מאוד קשה. שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחון, אבל אנחנו משחקים בחוץ והם בבית וזה הבדל משמעותי. נצטרך לשחק יותר טוב ממה ששיחקנו ביום חמישי בשביל לנצח את המשחק, עשינו את ההכנות ואת ההתאמות שאנחנו צריכים ואנחנו מגיעים לגמרי מוכנים. זו קבוצה שמשחקת ביחד וזורקת המון מעבר לקשת, עושה תרגילים עם המון תנועה ונצטרך להיות מוכנים לזה ולריבאונד ההגנה, לסגור חזק ולרוץ לשחק את הכדורסל שלנו”.
“בסופו של דבר, לשחק בחוץ, בטח כנבחרת זה מאוד משמעותי. יש לנו קבוצה טובה מאוד שיודעת לעשות התאמות ואנרגיות טובות וכיף לנו ביחד, זה מפתח מאוד משמעותי. התאמנו כבר שלוש פעמים ואנחנו באים לנצח את המשחק, אני מרגיש וחושב שהנבחרת מוכנה ובאה באנרגיות הנכונות", הוסיף שחקן פאריס לבלואה.
4 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
תומר גינת
(שחר גרוס)
יפתח זיו דיבר על הקושי במשחק נגד הפולנים והאם זה יכול להשפיע: "אני רוצה להאמין שזה כן יכול להשפיע ושזה יביא אותנו במחויבות קצת יותר ממה שהיה. אני חושב שהייתה נגד פולין הרבה התרגשות, בנוסף לכל הבלגן שהפולנים עשו, אנחנו מכינים את עצמנו טוב ומתגבשים מיום ליום, מקווה שנבוא מוכנים".
על ההבדל בין משחק בית מול הקהל הישראלי למשחק חוץ: "אין ספק שמול הקהל הישראלי הרבה יותר קל, אנחנו מגיעים למגרש שמרגיש קצת ביתי והקור מאוד ביתי ונצטרך להתאים את עצמנו לשניהם. נקווה שנצליח להתגבר עליהם בביתם ולסיים את החלון הזה ב-0:2 שיהיה מאוד משמעותי להמשך. נתחיל מהניצחון על אסטוניה ואחרי זה נחשוב על דברים גדולים".
4 צפייה בגלריה
יפתח זיו עם הכדור
יפתח זיו עם הכדור
יפתח זיו עם הכדור
(באדיבות אס"א ישראל)