3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תנסה לצמצם הערב (ראשון, 20:45) את הפער מהפועל באר שבע בפסגה בחזרה לשתי נקודות, כאשר תצא למשחק חוץ לא פשוט מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. בקרב האלופה מודעים לצורך הגדול לזכות בניצחון, במיוחד לפני הדרבי מול הפועל חיפה שמחכה ביום חמישי הקרוב. מעל 7,000 אוהדים ירוקים ילוו את הקבוצה במשחק החוץ במגרש היפואי.
באסיפת הקבוצה המסכמת אתמול, השחקנים צפו בסרטון מוטיבציה, אותו ערך המאמן המנטלי, דני ענבר. הסרטון התמקד באתגר של זכייה שנייה ברצף באליפות, ולשם כך הירוקים גייסה את שלושת כוכביה בעבר: ציון מרילי, זאהי ארמלי ואיתן אהרוני, שהיו שותפים לסיטואציה דומה וזכו בשתי אליפויות ברציפות במדים של הקבוצה. השלושה אגב, משמשים כיום גם כשגרירים של המועדון וניתן לראות אותם בלא מעט פעילויות שמכבי חיפה מארגנת.
מרילי כיוון בעיקר ליעד הקרוב שמצפה לחיפה השבוע עם המשחקי מול הפועל ת”א, הפועל חיפה והפועל נוף הגליל, וסיפר בסרטון שבתקופת שלמה שרף הקבוצה קבעה יעדים מראש: "היה לנו יעד רחוק יותר וכללי שזו אליפות שנייה ברציפות וזו הייתה המטרה העיקרית, אבל בתוך זה היינו קובעים יעדים קרובים יותר, כל פעם מחדש של שלושה משחקים אותם אנחנו צריכים לנצח ולעבור בהצלחה, ואם במשחק אחד היינו מנצחים למשל רק 0:1, היינו מסמנים לצידו סימן שאלה כדי לנסות ולהבין למה ניצחנו רק בשער אחד ולא יותר, כאשר הייתה לנו קבוצה כל כך התקפית, כמו שיש לכם היום".
בצד הירוק של חיפה רוצים מאוד אליפות שנייה ברציפות, במיוחד אחרי ההדחה מאירופה וכשהסגל יהיה מלא בקרוב מאוד, עם חזרתם הצפויה של הפצועים, ראיין סטריין ונטע לביא. בכר אמנם העדיף לא לתרגל את ההרכב למשחק, אבל כבר עכשיו ברור שהמאמן יעלה עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו, כולל שלושת השחקנים שעלו כמחליפים מול אוניון ברלין: עומר אצילי, עלי מוחמד ובן שהר, שישחק מול הקבוצה שהייתה חפצה בו רגע לפני שבחר לשחק העונה בכרמל.
3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
בתוך כך, האלופה השיקה את התלבושת הרביעית שלה בצבע האפור והלא שגרתי. הקהל בטירוף סביב החולצה החדשה כשב-48 דקות בלבד מאז ההשקה נקנו למעלה מ-700 חולצות.
3 צפייה בגלריה
החולצה החדשה של מכבי חיפה
החולצה החדשה של מכבי חיפה
החולצה החדשה של מכבי חיפה
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
ההרכב המשוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ירון שרי (חוסה רודריגס), עומר אצילי, בן שהר ודולב חזיזה.