2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
חדשות רעות לפאריס סן ז’רמן. כוכב הקבוצה, ניימאר, נפצע בצורה קשה לקראת סיום ההתמודדות מול סנט אטיין היום (ראשון), שהסתיימה ב-1:3 לקבוצה מעיר האורות. הברזילאי סובב את הקרסול בדקה ה-84, נשאר לשכב על הדשא לדקות ארוכות וירד מהמגרש כשהוא נאנק מכאבים.
לפי בדיקות ראשוניות, הברזילאי שהספיק להחמיץ לא מעט משחקים מאז שהגיע לקבוצה נקע את הקרסול, כאשר הצוות הרפואי של פ.ס.ז’ מעריך שהוא ייעדר כשישה שבועות. בהמשך יעבור בדיקות מקיפות יותר. הכוכב כתב באינסטגרם אחרי המשחק: “למרבה הצעיר, הפציעות האלו הם חלק מהחיים של ספורטאי. צרך להרים את הראש ולהמשיך הלאה. אחזור טוב וחזק יותר”.
מאוריסיו פוצ’טינו עדכן לאחר המשחק: “נבדוק אותו מחר, כמובן שאנחנו מודאגים. מקווים שזה לא רציני מדי ושיחזור מהר”. פוצ’טינו הוסיף: “אנחנו חושבים על אפשרות של לשחק במערך שלושה בלמים עם סרחיו ראמוס, חשוב להיות גמישים ועם הרבה אופציות בכדורגל”.
עוד אמר המאמן הארגנטינאי: “מסי שחקן חשוב ומדהים, זה רק עניין של זמן עד שגם יכבוש שערים. בכדורגל יש שמועות, לא אכפת לי כי יש גם עובדות. אנחנו עובדים קשה כדי לפתח את הפרויקט המלהיב הזה. כמובן שאחרי המשחק מול סיטי אנחנו לא שמחים, אבל נעבוד כדי לנצח משחקים בהמשך”.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)