1 צפייה בגלריה
חואנמי
חואנמי
חואנמי
(La Liga)
בטיס ממשיכה להתחבר ולהוכיח שהעונה היא קבוצת צמרת לגיטימית. היום (ראשון) האנדלוסים התאוששו אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, וגברו 1:3 על נועלת הטבלה, לבאנטה, במסגרת המחזור ה-15. בהמשך, ריאל סוסיאדד המשיכה לאבד גובה בצמרת כשנכנעה 1:0 לאספניול. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרנטר TV.

בטיס – לבאנטה 1:3

שקודראן מוסטפי היה זה שכבש ראשון בדקה השביעית לזכות נועלת הטבלה, שעדיין לא ניצחה העונה. יחד עם זאת, במחצית השנייה זה כבר היה סיפור אחר לגמרי, וחואנמי הבקיע שלושער נפלא, שניים מבישולים של וויליאן ז’וזה ועוד אחד מבישול של נביל פקיר. אגב, האחרון קיבל בדקה ה-71 את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה, מה שאומר שהוא ירצה עונש השעיה ולא ישחק במפגש הבא של האנדלוסים במסגרת לה ליגה נגד ברצלונה בקאמפ נואו.

אספניול – ריאל סוסיאדד 0:1

אפשר לקרוא לאספניול קוטלת הגדולות של העונה בליגה הספרדית. אחרי שניצחה את ריאל מדריד, העולה החדשה הפתיעה גם את הקבוצה הבאסקית הנהדרת, שמצידה ממשיכה לאבד גובה בצמרת ורשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון וללא שער זכות, כשהיא מפסידה לראשונה מאז מחזור הפתיחה של העונה. יאנחל הררה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-77 והמשיך את העונה היציבה סך הכל של אספניול, שניצבת במקום בטוח במרכז הטבלה כשהיא עם 20 נקודות. מנגד, סוסיאדד עדיין במקום השני כשהיא נקודה בלבד מהפסגה, אך עם שני משחקים עודפים על פני ריאל מדריד שלפניה וסביליה שמתחתיה.