5 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(עמרי שטיין)
מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) למסלול הניצחונות בליגת העל, כאשר גברה 1:3 על הפועל חיפה בסמי עופר, ובכך עלתה למקום השישי. הצהובים נהנו משני שערים עצמיים של איזיצ’ווקו אנתוני, כאשר טל בן חיים היה גם הוא בין הכובשים. לזכותם של הצפוניים הבקיע לירן סרדל.
מאמן מחזיקת הגביע, ברק יצחקי, אמר בסיום: “כל נקודה חשובה לנו, בטח בתקופה הזאת. במשחקים כאלה צריכים לנצח בשיניים, שיחקנו מול קבוצה טובה ומאוד מאומנת, שהפתיעה אותנו. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, אבל אני שמח שיצאנו עם שלוש נקודות שהיו חשובות מאוד”.
“אמרתי תמיד ואמשיך להגיד שיש פה שחקנים טובים, והקבוצה לא נמצאת איפה שהיא צריכה להיות. אנחנו בתקופה לא פשוטה, היה גל שיפור בשבועות האחרונים, אבל המשחק באירופה הוריד לנו את האוויר וחבל. אני לא מתרץ, אבל יש פה שחקנים ששיחקו ביום חמישי, אבל העייפות משפיעה. זה לא עניין של תירוצים, רק מציין עובדות”, הוסיף יצחקי.
5 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(עמרי שטיין)
“זה לא סוד, המספרים לא משקרים. ספגנו המון שערים ואנחנו נצטרך לעבוד ולשפר את זה. לשמחתי הצלחנו להבקיע שלושה ולנצח, את הדברים הלא טובים נתקן במהלך האימונים. אין לי מה לחדש לגבי מאמן חדש. זה לא פשוט, עובדים קשה, לא רוצה להישמע כמו תוכי. באמת מחפשים ומקווה שיבוא מאמן, מקווה שלא יהיו לי עוד שיערות לבנות כי גם ככה הכול לבן”.
5 צפייה בגלריה
החברים מברכים את טל בן חיים
החברים מברכים את טל בן חיים
החברים מברכים את טל בן חיים
(עמרי שטיין)
טל בן חיים אמר בסיום: “ניצחון סופר חשוב, במיוחד אחרי שני המשחקים האחרונים שלא הצלחנו לנצח, בדרבי ובאירופה. זו הייתה אכזבה כקבוצה ומועדון, יצאנו למשחק חוץ קשה נגד הפועל חיפה שהתחילה מעולה, אני שמח שעשינו את זה, ניצחנו בצדק. זו הייתה אכזבה סופר חזקה באירופה, נראינו טוב בכל שלב הבתים, הגיע לנו לסיים ראשונים וזה לא יקרה, אבל כשחקנים מקצועיים ידענו שצריכים להתכונן ולנצח בלי תירוצים”.
על הלחץ שהשתחרר לו אמר: “רק שחקן התקפה שלא משחק הרבה ולא כבש שער המון זמן יכול להבין אותי ברגע כזה. בסופו של דבר אני שמח באופן אישי שעזרתי לקבוצה לנצח, זו השורה התחתונה וזה מה שמשנה”.
5 צפייה בגלריה
טל בן חיים חוגג
טל בן חיים חוגג
טל בן חיים חוגג
(עמרי שטיין)
מנגד, אלישע לוי אמר לאחר המשחק: “לא חושב שנתנו להם יותר מדי כבוד, היו שני מצבים נייחים ושני גולים עצמיים. התחושה היא מאוד מאכזבת, היה חסר לנו מחץ, שיחקנו במערך שונה בגלל אילוצים, אני לא מדבר על תורג’מן אלא על בוגנים שאמור היה לשחק ולא יכול היה להתחיל. הם לא הגיעו להרבה הזדמנויות אבל גם אנחנו לא. כשהתחלנו להחליף קיבלנו את השני, הם טובים ואגרסיביים אבל לא ויתרנו, חזרנו בכוח, אבל זה סיפור המשחק: מומנטום שלנו וספגנו בצד השני. יוצא מאוכזב, אבל הלאה”.
“איך להרים את אנתוני? זה לא קרה לנו כקבוצה ובטח לו באופן אישי, אבל בכדורגל זה יכול לקרות. הכי חשוב לשכוח מה שהיה ולהתקדם קדימה. אנחנו כבר הולכים קדימה, עומס מאוד גדול ואינטנסיביות, אבל נבוא לדרבי מול קבוצה מצוינת, נצטרך להרים את עצמנו, כל משחק הוא חדש”, הוסיף המאמן.
5 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
לירן סרדל סיכם: “השער לא הספיק כדי לחזור, זה מאכזב מאוד. מגיעה מילה טובה לקהל שמילא את היציע המזרחי, מקווה שנחזיר להם בדרבי. הייתה חסרה חדות בהתקפה, הגענו לסוג של חצאי מצבים. מאכזב להפסיד, אבל יש משחק עוד ארבעה ימים ואפשר להחזיר. בעזרת השם נעשה את זה בדרבי, שיהיה מתוק לקהל האדום”.