1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(נעם מורנו)
מה שלא הולך באירופה כן הולך בליגה. שלושה ימים אחרי ההפסד לאוניון ברלין בעקבותיו אפסו סיכויי מכבי חיפה להעפיל משלב הבתים בקונפרנס ליג, הקבוצה של ברק בכר חזרה לזירה המקומית עם 1:3 על הפועל תל אביב בבלומפילד – ניצחון רביעי של הירוקים בחמשת משחקי הליגה האחרונים. בסיום המשחק התפשטו ברשתות החברתיות תמונות המראות לא מעט כיסאות שבורים ביציעים 10-11 מסיום המשחק.
צמד של עומר אצילי ועוד שער של דין דוד קבעו מהפך אחרי שער יתרון של דן איינבינדר נגד מהלך המשחק והאלופה התבססה במקום השני כשבמאזנה 20 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה הפועל באר שבע.
לקראת סיום המשחק, הקהל הירוק זרק רימון עשן ואבוקות, אמצעי העידוד שהוכנסו ליציעים למרות אכיפה מוגברת של המשטרה. כמו כן, במחצית השנייה אוהדי האלופה זרקו חפצים מהיציע שלהם, שכמעט פגעו בשופט המשחק אוראל גרינפלד.
מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: “רצינו להתחיל חזק, רצינו למנף את הקצב שהיה ביום חמישי נגד ברלין למשחק פה, אבל לא הצלחנו לפתח את המשחק שלנו, לא עשינו את זה טוב. לשמחתי עשינו את זה בחצי השני הרבה יותר טוב, מוטב מאוחר מאשר אף פעם”.
על הכניסה של רודריגס במחצית כמגן: “הוא נכנס מגן ימני. נכון שהוא נכנס מהמגן לאמצע, ידענו שהמגנים שלנו חופשיים נגד השיטה שלהם, במיוחד בצד ימין, לא עשינו את זה מספיק טוב בחצי הראשון ורודריגס הביא לנו מימד של טכניקה יחד עם דוד שנכנס והוסיף עומק ומהירות. אם לא היינו משווים בדקה ה-45 הייתי עושה עוד חילוף אבל הסתפקנו בשניים”.
על הסיכוי לזכות באליפות פעם נוספת: “זה עוד רחוק, יש זמן, אנחנו בסך הכל מחזור עשירי. אני מסכים שאנחנו שואפים לשחק הרבה יותר טוב, בטח בחצי הראשון שלא עמדנו כמו שצריך בהתקפה, לא לחצנו כמו שצריך. אני מסכים שצריך להיראות הרבה יותר טוב, שמח שבחצי השני נראינו יותר טוב, לאט לאט ניכנס לקצב גם בליגה, כי המעבר הזה מאירופה לא פשוט. עשינו באירופה שני משחקים אדירים, התמודדנו שווים מול שווים ואולי אפילו יותר טובים מול שתי קבוצות אדירות, לא קל לעשות את המעבר הזה. רצינו להרים את הקצב, אנחנו יודעים שבליגה קבוצות מורידות לנו את הקצב, זה לגיטימי מבחינתן, לא הצלחנו לעשות את זה בחצי הראשון אבל נשתדל לעשות את זה בחמישי בדרבי”.
לאחר מכן אמר המאמן בצחוק: “אני הולך הביתה אם אני לא עושה ‘בק טו בק’”. לאחר מכן אמר: “אנחנו סה”כ מחזור עשירי, יש לנו חודש כל-כך עמוס שכרגע זה אפילו לא רלוונטי”. ומה אם קוראים לו לנבחרת?: “זה כבוד מאוד גדול להיות מוזכר בהקשר של הנבחרת, כרגע זה רק שמועות, זה עוד מוקדם. אני כרגע יש לי תשעה משחקים בחודש, עברנו שניים לא רעים, יש לי עוד שבעה משחקים בחודש הזה וזה מה שמעניין אותי כרגע”.
לסיום אמר: “חייב מילה על הקהל, זה היה בלתי רגיל, 7,000 אוהדים שדחפו אותנו גם בפיגור, משהו בלתי רגיל ושמח שהצלחנו להעניק להם את מה שהם רצו ונעשה הכל כדי לעשות את זה גם ביום חמישי ולשמח אותם”.