2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(נעם מורנו)
ימשיך או לא ימשיך בעונה הבאה כמאמן מכבי חיפה? נדמה שאת התשובה על השאלה הזאת יצטרכו במכבי חיפה לספק בקרוב מאוד אחרי שיחליטו מתי ואם להיכנס למשא ומתן מול המאמן. בשלב הזה, האלופה לא הציעה למאמן להמשיך מעבר לחוזהו שמסתיים הקיץ אבל במועדון אופטימיים שזה מה שיקרה וכי בכר ימשיך לעוד עונה אחת לפחות.
יחד עם זאת, במכבי חיפה גם ערים לגל השמועות שרצות סביב האפשרות שההתאחדות לכדורגל תפנה למאמן ותציע לו את התפקיד, ואז עלול להיווצר מצב לפיו הקבוצה תתקשה לעמוד בדרכו, כפי שנהגה לעשות עם מאמנים אחרים בעבר כמו אברם גרנט שלקח שתי אליפויות ועזב לנבחרת, לא לפני שקיבל את ברכתו והסכמתו של יעקב שחר. בכר עצמו מעדיף להתרכז נטו בהגעה למקום הראשון ובשמירת הכתר ולא עוסק בעתידו.
אמש (ראשון), כך טוענים בקבוצה, בכר בניהול משחק טוב הצליח לבצע מספר חילופים מוצלחים בהפסקה כאשר העלה את דין דוד וחוסה רודריגס על חשבון בן שהר ורז מאיר, בדרך להשגת המהפך וה-1:3 על הפועל תל אביב. מדובר בחילופים מקצועיים נטו שבגדול הוכיחו את עצמם. דין דוד כבש שער חשוב בעיתוי מושלם ורודריגס שיחק היטב והוכיח שמדובר בשחקן טכני ורב גוני שיכול לשחק במספר תפקידים ואף כמגן במקומו של רז מאיר שמשחק בצורה רצופה, דבר שמחייב את בכר להפחית בעומסים. אגב, ראיין סטריין נחת בארץ אחרי שעבר סדרת טיפולים בלונדון ואמור לחזור ולהתאמן כבר השבוע.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
(נעם מורנו)
בחיפה מודים שהיכולת במשחק לא הייתה גבוהה, אבל הדבר הספיק לזכות בשלוש נקודות חשובות במאבק על המקום הראשון: "גילינו בגרות של אלופים. עומר אצילי ווינר אמיתי ושוב היה האיש שניתן לסמוך עליו שיבקיע ברגע הנכון ויסלול לנו את הדרך לניצחון”. במכבי חיפה התייחסו לנושא השערים בדקות הסיום ואמרו: "אחרי שהקבוצה חזרה מול אוניון ברלין ממשחק בקצב גבוה ושלושה ימים אחרי משחקת בבלומפילד וכובשת שערים בדקות האחרונות של המשחקים הדבר מצביע יותר מכל שמאמני הכושר עושים עבודה טובה", אמרו בחיפה.