2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(לילך וויס)
נבחרת ישראל תשוב ארצה היום (שני) בשעות הצהריים וכלל שחקני הסגל יחזרו לקבוצותיהם. מאמנה של הנבחרת, גיא גודס, יחזור למכבי ראשון לציון וכזכור, רגע לפני תחילתו של החלון, יו"ר המועדון יצחק פרי התייחס למצבה של הקבוצה ואמר: "לכל כישלון יש מחיר". בשיחה עם – ONE גודס דיבר לגבי העיתוי: "אין יותר מדי מה להתייחס לנושא הזה. ברור שלא אהבתי את זה, אבל זו מדינה חופשית. כל אחד יכול לעשות את מה שהוא חושב לנכון וזה בסדר גמור, כל אחד מתנהל בדרך שלו".
כמו כן המאמן הלאומי בטוח ביכולת שלו ושל ראשל”צ לצאת מהמצב הלא טוב אליו נקלעו: "אין ספק, זה אחד הדברים שאנחנו מנסים לעשות בשוק הקשה ובתקופה הקשה הזו, כי אין הרבה שחקנים בשוק וכל הקבוצות מחפשות גם בארץ וגם באירופה. אנחנו מנסים באמת להביא את השחקנים הכי טובים שיש עכשיו, כדי לעזור לקבוצה להיות יותר טובה ממה שהיא הייתה עד עכשיו. אני כרגיל אעשה את ההכי טוב שלי, כמו שתמיד אני מנסה לעשות". בנוסף לכך גודס ניצל את הבמה כדי לאחל לתומר גינת, שנפצע, החלמה מהירה ושיחזור למגרשים כמה שיותר מהר.
גל מקל גם כן דיבר בסיום והתייחס לניצחון: ״מאוד קשה. אמנם אולי אין להם שחקנים בטופ של אירופה, אבל הם מאוד אינטנסיביים וקבוצתיים. ראיתם איך הם קולעים משלוש ואני מבסוט עלינו מאוד, ניצחון של הרבה אופי. זה לא פשוט השבוע הזה, להתחבר ולבוא להתחיל ככה עם שני ניצחונות. הפסדנו פה בעבר וזה ישב לנו בראש, בטח אחרי שהם ניצחו את גרמניה בחוץ, זה עוד יותר חידד אותנו. אחלה דרך שבעולם להתחיל את הקמפיין. אני אוהב לקחת על עצמי הרבה בדקות האחרונות, בשביל זה משחקים. יאללה שיהיו עוד משחקים כאלה״.
2 צפייה בגלריה
גל מקל
גל מקל
גל מקל
(לילך וויס)