2 צפייה בגלריה
שחקני בלננשש
שחקני בלננשש
שחקני בלננשש
(רויטרס)
יומיים אחרי התבוסה 7:0 לבנפיקה במשחק שאפילו לא הגיע לסיומו, בבלננשש מנסים להתאושש מסערת הקורונה שהובילה למראות הביזאריים על הדשא. בהתאחדות הפורטוגלית החליטו לקיים את המשחק למרות שלבלננשש נותרו תשעה שחקנים בלבד (כולל שני שוערים) עקב העובדה שחלק ניכר מהסגל אובחן כחיובי לנגיף, והיום (שני) דווח שהתגלה אצלם הווריאנט החדש: אומיקרון.
בעיתון 'רקורד' הפורטוגלי פורסם כי מדובר ב-13 השחקנים שאובחנו חיוביים ושזו הפעם הראשונה שהתגלו מקרים של זן הקורונה החדש במדינה. כמו כן דווח שאחד מאותם שחקנים חדר לאחרונה מדרום אפריקה, שם זוהה הנגיף בפעם הראשונה.
השחקן המדובר הוא ת'יבאנג 'קאפו' פטה, ששיחק במהלך החודש פעמיים עם נבחרת דרום אפריקה - מול זימבבווה בעיר דרבן שבמולדתו, וגאנה במשחק חוץ. קאפו חזר לפורטוגל ביום ראשון בשבוע שעבר והוא, כאמור, בין השחקנים שאובחנו כחיוביים. כולם וכל מי שבא איתם במגע נמצא בבידוד.
2 צפייה בגלריה
חזר מדרום אפריקה. קאפו  (רויטרס)
חזר מדרום אפריקה. קאפו  (רויטרס)
חזר מדרום אפריקה. קאפו (רויטרס)
(משמאל)
בסך הכל מדובר ב-17 חיוביים לנגיף מבלננשש: 13 השחקנים, מאמן הקבוצה, עוזרו ועוד שניים מהצוות המקצועי. יש לציין שבעוד שבוע בדיוק יתקיים משחקה הבא של בלננשש - בחוץ מול ויזלה ובמועדון יקוו שלא לראות שוב את אותם המראות.
כזכור, מול בנפיקה המשחק הופסק במחצית אחרי ששניים משחקני בלננשש נפצעו, מה שאילץ את השופט לשרוק לסיום. אגב, זו לא הפעם הראשונה שבנפיקה מוצאת את עצמה בסיטואציה כזו: באפריל 2012 היא פגשה את לייריה, שעלתה על הדשא עם שמונה שחקנים עקב בעיות כספיות. השוער של לייריה היה אז יאן אובלאק ואחד מהשמינייה היה אקס הפועל ב"ש, ג'ון אוגו.