2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
אחרי ה-0:0 מול הפועל חדרה, בית”ר ירושלים תתארח היום (שלישי, 20:15) אצל בני סכנין במחזור אמצע השבוע של ליגת העל ותקווה לחזור למסלול הניצחונות ולטפס אולי לכיוון החלק העליון של הטבלה.
"אנחנו צריכים נקודות, אנחנו נשחק על זה, נלך לשם כדי לנצח את המשחק, כמו שצריך להיות", אמר ארווין קומאן. "אנחנו צריכים לראות מה יהיה, אבל זה יהיה משחק קשוח, לא קל לשחק שם, אבל אנחנו צריכים להביא לשם את כל האנרגיות שלנו. השחקנים מכירים את הליגה הזאת יותר טוב ממני, כל משחק הוא פיזי, זה לא משנה נגד מי משחקים. השחקנים צריכים לדעת שהם הולכים לסוג משחק כזה, אבל צריך לשחק כדורגל וצריך לנטרל את הפיזיות. זה קשה לשחקנים. אנחנו צריכים לשחק משחק פסים, הרבה שחקנים אוהבים לעשות דריבל וככה אתה נותן ליריב לתפוס אותך".
2 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן
(רדאד ג'בארה)
מקס גרצ'קין הוסיף: "אני אוהב את השבועות הצפופים האלה של שלושה משחקים בשבוע, כי מאוד התאכזבתי מהתיקו נגד חדרה. ויש הזדמנות לתקן, וזאת הזדמנות נהדרת. המשחקים בסכנין יכולים לשנות מומנטום ואנחנו בסדרת משחקים חשובה, והנקודות האלה בדוחא חשובות מאוד, אנחנו נגיע בכל הכוח".
עוד אמר המגן: “הליגה מאוד צפופה, אנחנו יכולים להפוך את זה לטובתנו, ולנצח במשחק הקרוב. ככל שיהיו לך יותר נקודות עכשיו, יהיה לך יותר קל להתמקד בכדורגל ולהשתפר. האווירה טובה בחדר ההלבשה, כולם יודעים את החשיבות של המשחק הזה, המשחק בדוחא הוא לא עוד משחק ואני מאוד מחכה למשחק הזה”.