3 צפייה בגלריה
אבנר קופל
אבנר קופל
אבנר קופל
(רדאד ג'בארה)
השיטה החדשה של מרכז בית"ר לקידום הכדורגל הישראלי. בישיבת ההנהלה האחרונה של המרכז, בהובלתו של האיש החזק בה, אבנר קופל, הוחלט בין השאר על צירוף חברי מרכז בית"ר כחברי מרכז הליכוד. ציינו אף בישיבה כי נעשתה פנייה ליו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, על מנת לצרף חברים ממרכז בית"ר למרכז הליכוד.
קופל חזר בחודשים האחרונים לפעילות מלאה בספורט הישראלי אחרי שהוריד פרופיל למשך תקופה מסוימת, אחרי שישב במאסר בגין פעולות מרמה והתחמקות מתשלום מס ואסור לו לעמוד בשנים הקרובות בראש מרכז בית”ר לאור הרשעתו. על ההחלטה לפעול להכנסת חברים למרכז הליכוד, אמר קופל: “מבורך להכניס חברים חדשים, אלו אנשי בית"ר שורשיים. זה דומה למרכז מכבי שגם שולח חברים למרכז הליכוד (בדיקה העלתה שזה לא נעשה בשנים האחרונות, ג.ל.) אנחנו, בתיאום עם מרכז הליכוד, רוצים לצרף חברים אשר ירצו בכך, כאשר כל ההחלטה היא בלעדית של מרכז הליכוד”.
3 צפייה בגלריה
אבנר קופל
אבנר קופל
אבנר קופל
(חגי ניזרי)
החלטת שמרכז בית"ר יהיה מזוהה ויהפוך לסניף של הליכוד? ”מרכז בית"ר מזוהה מאוד עם מרכז הליכוד, חלק מהמנהלים של הקבוצות הינם חברי המרכז, אנו גאים להיות חלק מתפיסת עולמו של הליכוד וזה רק טבעי שחברים של הוועד המנהל יוכלו להשתלב במוסדות הליכוד”.
אישית, אתה מתכוון לרוץ לכנסת? "אין לי שום עניין וכוונה והשאלה לא במקומה".
קופל פועל על כל המגרש ומנסה להדיח את ליאור שחטר, חבר הנהלת ההתאחדות, חבר מרכז בית"ר ויו"ר קבוצת בית"ר ת"א/בת ים בגלל שהוא אופוזיציונר בהתאחדות לכדורגל, שואל שאלות, ‘חופר’ ולא מוכן לקבל את הדברים כמו שהם. בישיבה שהתקיימה הוחלט למנות את דני נוימן במקומו של שחטר בוועדת התקנון, למרות ששחטר עושה עבודה מעולה וזוכה להערכה. קופל עדיין מחכה עם ההודעה להתאחדות על ההדחה של שחטר והמינוי של נוימן.
3 צפייה בגלריה
דני נוימן
דני נוימן
דני נוימן
(אורן בן חקון)
קופל גם מאיים שייקח משחטר את בית"ר ת"א/בת ים למרות שמבחינת התקנון הוא לא יכול לעשות זאת. קופל אמר בתגובה על ההדחה של שחטר מוועדת התקנון: “החלטנו לתת הזדמנויות במקום חברים המחזיקים במספר תפקידים במסגרת ההתאחדות”.