5 צפייה בגלריה
ג'ני סימס
ג'ני סימס
ג'ני סימס
(באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
מחזור המשחקים השישי בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל ננעל הערב (שני) עם ארבעה משחקים. אחרי שמכבי חיפה גברה אמש 64:88 על אליצור רמלה, הגיע ההפתעה האמתית של המחזור, כשהפועל ראשל"צ רשמה את הפסד הבכורה שלה העונה. השחקניות של זיו ארז נכנעו להפועל בני פ"ת הצנועה בתום תצוגת ענק של קאדיג'ה קייב וקאנישה בל ולראשונה העונה נראו פגיעות ואנושיות.

הפועל בני פ"ת – הפועל ראשל"צ 69:85

מוליכת הטבלה ערב המחזור, הפועל ראשל"צ, התייצבה הערב למשחק בניסיון להמשיך את הריצה המופלאה של תחילת העונה ולשמור על מאזן מושלם. הרבע הראשון עמד בסימן הזרות: 12 נקודות ואחוזים מושלמים של קריסטי בלוק ו-10 נקודות של ג'ני סימס יצרו משחק ריצה מול הפועל פ"ת ויתרון 22:28 לראשל”צ בתום הרבע הראשון. קצב המשחק ההתקפי נעצר במעט בתחילת הרבע השני והמארחות חזרו למשחק, בעיקר בזכות נקודות שסיפקה קאדיג'ה קייב. ראשון לציון התקשתה למצוא את הטבעת גם בחלק האחרון של הרבע והפער הלך והצטמק לו.
ריצת 0:7 של המארחות בפתיחת המחצית השנייה הביאה למהפך ראשון במשחק, אולם סימס לקחה על עצמה את מלאכת ייצור הנקודות והורידה את השחקניות של זיו ארז ביתרון 59:65 בתום הרבע השלישי. אין הרבה דרכים להסביר מה קרה למוליכה הגאה ברבע הרביעי, אבל ארבע דקות וחצי ללא נקודת זכות הפכו שוב את התוצאה ואורחות להיראות לראשונה העונה פגיעות באופן משמעותי. קייב, במשחק ענק, קאנישה בל וג'ורדן הופר ידעו לנצל את חוסר השקט של היריבה ולהעלות את פ"ת ליתרון של 13 נקודות, בסיומה של ריצה שנמשכה לכל אורך הרבע ומכאן לתוצאה הלא פחות ממדהימה – 69:85 לזכות הפועל בני פ"ת, שמתכבדת להיות הראשונה שהורסת לראשל"צ את המאזן המושלם.
קייב הובילה את רשימת הקלעיות של פ”ת עם 27 נקודות, בלוק הוסיפה 25, בעוד הופר תרמה 18. מן העבר השני, סימס הנהדרת בלטה עם 25 נקודות, קריסטי בלוק ודקיה כהן תרמו 16 נקודות כ”א.
5 צפייה בגלריה
קאדיג'ה קייב עם הכדור
קאדיג'ה קייב עם הכדור
קאדיג'ה קייב עם הכדור
(באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

אליצור ת"א – מכבי בנות אשדוד 70:66

בתום משחק שהיה צמוד לכל אורכו, האורחת הצליחו לכמנצחות הגדולות. הרבע הראשון התאפיין במשחק צמודים ואחוזים נמוכים והקבוצות סיימו אותו ביתרון קל לאשדוד – 15:19. האחוזים של האורחת צנחו בפתיחת הרבע השני, מה שאפשר לתל-אביביות לרדת למחצית ביתרון מינמלי של 31:32.
המגמה החיובית מבחינתה של אליצור ת"א נמשכה גם ברבע השלישי והגיעה לשיאה כשהקבוצה עלתה ליתרון של שבע נקודות – 40:47. אלא שאז האורחות הצליחו להפוך את המומנטום בחזרה ולסיים את הרבע השלישי בשוויון 50:50, הרבע האחרון נמשך עם דומיננטיות של האורחות, שעלו ליתרון 50:58 ולמעשה השלימו ריצת 3:18. אליצור תל אביב עוד צימקה את ההפרש ל-2 נקודות בלבד, אבל יכולת טובה של ויייאנס הכריע את המשחק לטובת האשדודיות.
5 צפייה בגלריה
ויקטוריה ויויאנס
ויקטוריה ויויאנס
ויקטוריה ויויאנס
(באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

מכבי רמת גן – בנות הרצליה 65:89

הדבאליסטיות מרמת גן המשיכו את המומנטום מהשבוע שעבר ורשמו ניצחון שני ברציפות. החניכות של רועי לזר שלטו מן הפתיחה ולא הביטו לאחר בדרך לניצחון גדול. קאיי ג’יימס הובילה את הבנות מרמת גן עם 25 נקודות, טל לב תרמה 20 משלה וירדן גרזון הוסיפה 17 נקודות. מנגד, בריטני בראון בלטה עם 19 נקודות.
5 צפייה בגלריה
ירדן גרזון
ירדן גרזון
ירדן גרזון
(באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

אליצור חולון – א.ס רמה"ש 85:70

אחרי פתיחת עונה מהוססת במקצת וניצחון במשחק צמוד בשבוע שעבר באשדוד, הקבוצה מהשרון רשמה ניצחון נוסף והפעם על הבנות מחולון. יצאה הערב הקבוצה מהשרון למשחק חוץ נוסף – הפעם מול אליצור סיגלית חולון. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה, אך במחצית השנייה האורחות ברחו בדרך לניצחון נוסף בליגה. שאטורי ווקר הובילה את רמה”ש עם 23 נקודות, ג’סינטה מונרו הוסיפה 17. בצד השני, בריטני ג’ונס בלטה עם 23 נקודות משלה.
5 צפייה בגלריה
שאטורי ווקר
שאטורי ווקר
שאטורי ווקר
(מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)