2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
בבני סכנין ערוכים ומוכנים למשחק הגדול הערב (שלישי, 20:15) מול בית"ר ירושלים. משטרת משגב ערוכה גם היא למפגש בכוחות מתוגברים ביותר כמו במבצע צבאי. כ-400 שוטרים ועוד 100 סדרנים יפקחו על הסדר, כל זאת על מנת למנוע חיכוכים מיותרים בין שני מחנות האוהדים.
במשטרה יפעילו, מסוק, פרשים סמויים, רחפנים, אנשי יס"מ וכוחות גדולים של שיטור שיעטפו את כל הגישות לדוחא ויבצעו בדיקות מקיפות. אוהדי בית"ר ירושלים, כך נראה, לא ימלאו את היציע ומתוך 1,000 הכרטיסים שהוקצו עבורם רק 600 אוהדים יגיעו, ובכלל זה אוהדים מלה פמיליה.
בית"ר, אגב, תשלח חמישה צלמים מטעמה, שיצלמו את האוהדים שנאסרה עליהם הכניסה למשחקי הקבוצה. בתוך כך, בקשתו של יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, שאוטובוס הקבוצה מהבירה יעבור בציר המרכזי בסכנין ולא בדרך כביש המילוט, נענתה לפי שעה בשלילה. אוהדי הירושלמים בכל מקרה יגיעו דרך כביש המילוט.
במישור המקצועי, השחקנים של שרון מימר מודעים לחשיבות המשחק. אבו יונס אמר לשחקנים: "אנחנו בשלב שכל ניצחון יכול להקפיץ אותנו למעלה וכל הפסד יוריד אותנו למטה. אל תיגררו למה שקורה ביציעים ותתרכזו נטו במשחק". מימר מתכנן שינוי אחד בלבד לעומת ההרכב שפתח מול נוף הגליל, כשיזן נאסר יירד לספסל ואת מקומו ימלא עבדאללה ג'אבר.
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
(שחר גרוס)
ההרכב המשוער: מחמוד קנדיל, מופלח שלאעטה, אנטה פוליץ', מארון גנטוס, עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, מרואן קבהא, בירם כיאל, ארי מורה, איברהים קונטה וגיא מלמד.