3 צפייה בגלריה
אושר דוידה
אושר דוידה
אושר דוידה
(האתר הרשמי של הפועל ת"א)
בהפועל תל אביב ערכו היום את האימון המסכם לקראת משחק הצמרת היום (רביעי, 20:15) מול הפועל באר שבע בטרנר. בשורות האדומים יחזור מהרחקה הבלם הגינאי מוחמד קליל טראורה, כשאדי גוטליב ודורון ליידנר ימשיכו להיעדר.
קלינגר מקבל את טראורה בחזרה למרכז ההגנה וזה ישתף פעולה במערך שלושת הבלמים יחד עם שי אליאס וסיאנדה קולו, כאשר יואב הופמייסטר יוכל להשתחרר לעמדת הקשר. את האימון המסכם לא סיימו צמד שחקני ההתקפה, אושר דוידה ולוסיו שערכו אימון קל בצד בלבד, כך שהם מתנדנדים לגבי המשחק.
ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: “למרות הזמן הקצר שיהיה לנו להתכונן לב”ש, עדיין אנחנו מאוד מרוכזים באיך לקחת את הדברים הטובים והיו כאלה מול מכבי חיפה. נחזק אותם ונגיע מוכנים מנטלים ובעיקר פיזית. עשינו הכנה מקצועית בזמן הקצר, וכמובן עד המשחק נדע מי כשיר ומי לא, יש כאלה שלא השלימו אימון מלא וניערך בהתאם. נוסעים לבאר שבע במטרה ברורה לשפר יכולת ולחזור עם נקודות”.
יואב הופמייסטר סיפר: “ברור שאנחנו מאוכזבים מהמשחק מול מכבי חיפה אבל אין הרבה זמן להיות מבואסים. יש לנו משחק מול קבוצה מאוד טובה בבית שלה. עשינו כל מה שצריך כדי להתאושש ולהגיע הכי מוכנים למשחק. אני בטוח שנעשה תוצאה טובה”.
3 צפייה בגלריה
יואב הופמייסטר
יואב הופמייסטר
יואב הופמייסטר
(רדאד ג'בארה)
בתוך כך, שחקני הקבוצה הגיעו למרפאת הספורט באיכילוב, לצורך בדיקות רפואיות מקיפות במחלקה חדשה בניהולו של ד"ר דורי ארד. בכך, הצוות המקצועי והרפואי של המועדון העריך את מצבם הגופני של השחקנים בנקודת הזמן הנוכחית. הבדיקות נערכו גם בתחילת העונה וייערכו בפעם השלישית לקראת משחקי הפלייאוף.
מנכ”לית המועדון, אודליה פרידמן, אמרה: “שיתוף הפעולה עם מרפאת הספורט באיכילוב מהווה נדבך חשוב בשדרוג המערך המקצועי במועדון. מדובר במרפאה מתקדמת, בניהולם של פרופסור נדיר ארבר ומנהל המחלקה ד”ר דורי ארד, שהחיבור עמם נראה טבעי מהרגע הראשון. אנו מאמינים שבאמצעות המכשור המתקדם והרופאים האיכותיים במרפאה, נוכל לקבל את כל הנתונים שהצוות המקצועי זקוק להם בכדי למקסם את יכולות השחקנים”.
3 צפייה בגלריה
ביטון, אזולאי ותומר עם פרופסור ארבל וד"ר ארד
ביטון, אזולאי ותומר עם פרופסור ארבל וד"ר ארד
ביטון, אזולאי ותומר עם פרופסור ארבל וד"ר ארד
(האתר הרשמי של הפועל ת"א)
בסיום המבדקים אמר ד"ר ארד, מנהל המחלקה ומנהל יחידת תזונה ופיזיולוגיה: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב ושמחים לעזור לאחד ממועדוני הכדורגל הגדולים בארץ. הבדיקות שאנחנו עושים הן בדיקות מיוחדות לספורטאים: פיזיולוגיות, מטבוליות, מרכיבי גוף, תגובה ומהירות תגובה, הערכה תזונתית ועוד, ונעשות במטרה לעזור לשחקנים והמערכת לשפר את הישגיהם. הבדיקות מומלצות מאוד לספורטאים מקצועיים, וגם לחובבי ספורט".