2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א בביקור בשניידר
שחקני מכבי ת"א בביקור בשניידר
שחקני מכבי ת"א בביקור בשניידר
(אינסטגרם מכבי ת"א)
בין ההכנות שלה למשחק מול ריאל מדריד ביום חמישי ביורוליג, מכבי ת”א פינתה את הלו”ז הצפוף וכמיטב המסורת ערכה את הביקור שלה במחלקות האונקולוגיות במרכז הרפואי שניידר לילדים בפתח תקווה. השחקנים, המאמנים ונציגי הנהלת המועדון קיבלו הסבר על פעילות הצוותים הרפואיים במקום, דיברו על המחויבות לקהילה ועברו בין המשפחות שיקיריהן מאושפזים וחילקו מתנות לחג המכבים.
ביום ראשון האחרון, יומיים לפני הביקור בבית החולים, התכנסו חברי קבוצת ONE TEAM מכפר הנוער עיינות לארוז את החבילות יחד עם נציגים של נותנות החסות. “זאת חוויה נהדרת עבורנו לקבל פרספקטיבה על חיי היום-יום שלנו ועד כמה אנחנו מבורכים וצריכים להיות אסירי תודה על כך שאנחנו נהנים מדברים שלאחרים אין, במיוחד לא לילדים הצעירים שכאן", אמר ג'יימס נאנלי, שלראשונה הגיע עם מכבי לבקר ילדים חולים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א בביקור בשניידר
שחקני מכבי ת"א בביקור בשניידר
שחקני מכבי ת"א בביקור בשניידר
( אינסטגרם מכבי ת"א)
עוד אמר הסמול-פורוורד: “זה נותן הרגשה טובה להגיע, לראות את החיוך על פני הילדים, ההורים, הרופאים והצוות הסיעודי שעוזרים לילדים להילחם על יום החיים הבא. אלה דברים שהרבה אנשים לוקחים כמובן מאליו ואסור שכך יהיה. אני אסיר תודה להיות חלק מהחוויה הזאת”.
עוז בלייזר אמר: “אני חושב שזה משהו מאוד חשוב שאנחנו עושים, משהו יותר חשוב מכדורסל. להחזיר חזרה לילדים שעוברים תקופה לא פשוטה פה. אם יש אפשרות לשמח ולתת להם כוח להילחם יותר, זה מבורך. גם בתקופה של הקורונה זה לא פשוט ולא ויתרנו על זה".
"זו גאווה ענקית כל שנה שאתם מזמינים אותנו, תודה למכבי תל אביב על הזכות", סיכם עומר דקל מחברת PMI. "למעלה מ-20 שנה אנחנו ומכבי תל אביב מבקרים ותורמים לבית החולים. איך שאמרה מנהלת בית החולים, אנחנו מחזירם לקהילה ומפיצים אור בקרב הילדים החולים. ל-PMI זו זכות ענקית להחזיר לקהילה והצעצועים שאנחנו מייצרים זה היה כיף להחזיר חזרה לילד שאולי צריך את זה טיפה יותר מילדים אחרים. שרק נמשיך לשמח".