1 צפייה בגלריה
ג'ייסון סיגרס
ג'ייסון סיגרס
ג'ייסון סיגרס
(הראל שורצברג)
המחזור התשיעי בליגה הלאומית בכדורסל נמשך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים ובמוקד: א.ס רמת השרון ספגה תבוסה כואבת 69:96 בחוץ מול עירוני רעננה במטרווסט. בנוסף, אליצור נתניה ועירוני קריית אתא שמרו על הבית עם ניצחונות על אליצור איתו אשקלון והפועל חבל מודיעין בהתאמה.

עירוני רעננה – א.ס רמה"ש 69:96

אחרי שבעה ניצחונות רצופים, החבורה ממורשה טעמה טעמו של הפסד, ועוד בצורת תבוסה מהדהדת. הקבוצה של יוסי בונן נעזרה במחצית שנייה אדירה במהלכה ביצעה ריצת 4:33, ממנה האורחים לא יכלו לחזור. הקבוצה של גיא קנטור איבדה במהלך הרבע האחרון את קווין קייפרס שהורחק. ג'ייסון סיגרס (10/15 מהשדה) להט אצל המנצחת עם 32 נקודות, ג'סטין רובינסון הוסיף 19. 24 של קייפרס המורחק לא היו קרובות להספיק מנגד.

עירוני קריית אתא – הפועל חבל מודיעין 81:88

ניצחון החמישי ברציפות של המאחרת, שהמשיכה ביכולת הנהדרת שלה ושמרה על מאזן ביתי מושלם. אמין סטיבנס בלט בעוד משחק אדיר סיים עם 28 נקודות, קני פנדבורק פלרטט עם טריפל דאבל. יונתן מור הוביל את המארחת עם 18 נקודות.

אליצור נתניה – אליצור איתו אשקלון 96:99

ללא אלישי כדיר הפצוע, הדרומיים לא הצליחו לצאת מישורון עם ניצחון. הקבוצה של רובן נייברגר, שקלעה 10 שלשות ב-52 אחוז, החזיקה לכל אורך המשחק ביתרון קטן, שגדל לקראת סוף הרבע השלישי. הדרומיים נאלצו לרדוף אבל בכל פעם שהתקרבו היה לאליצור את התשובה. המנצחת קיבלה חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, והצליחה לעצור את סטורם וורן על 15 נקודות בלבד.