3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי פ"ת מחוץ לאצטדיון
אוהדי מכבי פ"ת מחוץ לאצטדיון
אוהדי מכבי פ"ת מחוץ לאצטדיון
(ראובן שוורץ)
במכבי פתח תקווה קיוו מאוד לצאת לדרך חדשה אמש (שלישי) במשחק הבית מול הפועל חדרה ולקטוע את רצף שלושת ההפסדים עם ניצחון, אלא שלמרות שהוליכו משער נפלא של איתן אזולאי, הקבוצה של גיא לוזון ספגה שער שוויון והסתפקה בנקודה בלבד עם 1:1 בסיום באצטדיון שלמה ביטוח.
לצד המשחק, את מירב תשומת הלב שוב "גנבו" אוהדי הקבוצה, שעשרות מהם קיללו את המאמן וקראו להתפטרותו, כשגם היו"ר אבי לוזון ספג קריאות לעזוב. אבי עומד על כך שגיא ימשיך בתפקידו, כשבסיום המשחק הוא התייחס בשיחה עם ONE לקריאות הקהל.
3 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(ראובן שוורץ)
"אני שמח מהתיקו שעצר את שרשרת ההפסדים. בנוגע לקהל? כאשר הובלנו 0:1, במקום לעודד הקהל צעק והמשיך במחאה. תעשו מחאה לפני המשחק או אחרי, אבל במהלך המשחק צריך לעודד. זה אוהד אמיתי, אם לא אל תבואו. מדובר ב-30 ילדים שאני נמצא במועדון עוד לפני שהם נולדו", אמר היו”ר.
עוד לפני המשחק, המאמן ערך לשחקניו אסיפה בה ביקש מהם שדברים לא ייצאו לתקשורת, זכר לאסיפה שפורסמה ב-ONE לאחר המשחק הקודם. בנוסף, הוא אף שחרר את השחקנים הביתה ונמנע מלקיים את האימון המסכם. במועדון מתכננים מהפכה בינואר, אבל כרגע מודאגים מהנחיות משרד הבריאות בנוגע להנחתת זרים, כשההערכות הן כי כרגע לא ניתן לצרף אף זר.
לקראת המשחק בשבת מול מ.ס אשדוד, במועדון פסימיים לגבי סיכוייו של החלוץ, מוחמד עוואד, לחזור לסגל. השחקן טרם ערך אימון מלא עם הקבוצה מאז נפצע לפני למעלה משבועיים והסיכויים שיוכל לשחק הם נמוכים.
3 צפייה בגלריה
מוחמד עוואד
מוחמד עוואד
מוחמד עוואד
(עמרי שטיין)