5 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(עמרי שטיין)
המצב בבית״ר ירושלים הולך ומחמיר. המאמן ארווין קומאן התפטר היום (רביעי), למחרת ההפסד 2:0 לבני סכנין, וכעת אלי אוחנה יצטרך למנות לו מחליף. המועמד האידאלי מבחינת ראשי המועדון הוא יוסי מזרחי, שמשמש בתור המנהל המקצועי של מחלקת הנוער.
מלבד זה שמחזיקים מקצועית ממזרחי, גם מצבה הכלכלי של בית״ר נוכח הבעיות סביב הבעלים, משה חוגג, תורם לכך שמזרחי נמצא בעדיפות, שהרי מינוי של מאמן מבחוץ ייאלץ את בית״ר לשלם משכורת שתכביד על תקציב הקבוצה, במקום לחסוך את החוזה של קומאן.
אם מזרחי יסרב לקחת את התפקיד, בית״ר תחזור לאופציות שהיו עוד לפני החתמת קומאן: חיים סילבס, קובי רפואה ואולי שי ברדה. כאמור, מי שיקבע את זהות המאמן יהיה אך ורק אלי אוחנה.
5 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן
(רדאד ג'בארה)
בבית”ר הבינו שקומאן נוטה להתפטר עוד אחרי המשחק מול סכנין. המאמן הרגיש שהוא לא מצליח ליצור בקרב שחקנים את המחויבות שהוא מחפש. ״שבוע שלם אנחנו מדברים על מחויבות, רואים וידאו, מנתחים קטעים לא טובים שלנו עוד מהמשחק מול חדרה, עובדים חזק באימונים, מדברים על אנרגיות שצריך להביא למגרש וברגע האמת הכול מתרסק לקומאן בפנים, זה משפיע עליו מאוד גם מבחינה בריאותית״, אמרו בבית״ר.
תוצאת המשחק אתמול לא הפתיעה אף אחד בבית״ר נוכח היכולת המזעזעת של הקבוצה. בית״ר הייתה חלשה, לא מפוקסת, אין לקבוצה שחקנים איכותיים במרכז המגרש וההתקפה שלה הייתה קטסטרופה. ״לא הגיע לנו אפילו תיקו, נראינו בושה, ככה לא מגיעים למשחק כדורגל, אנחנו במצב קשה מאוד״, אמרו שחקנים בקבוצה.
5 צפייה בגלריה
לירן רוטמן ואופיר קריאף מאוכזבים
לירן רוטמן ואופיר קריאף מאוכזבים
לירן רוטמן ואופיר קריאף מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
היכולת של בית״ר מטרידה מאוד, נוכח העובדה שבינואר עוד צפויים לשחרר שחקנים במקום לנסות ולהתחזק. ״אנחנו לא יודעים מה יהיה, מודאגים מאוד, איך הגענו למצב הזה שמדברים פה על מאבקי תחתית״, אומרים בבית וגן.
בקבוצה קיימת אכזבה עצומה מהזרים שלא מספקים את הסחורה, זה כולל את ריצ’מונד בואצ׳י, אדווין ג׳אסי, קמאסו מארה, מרקו יאנקוביץ’ וגלאופילו האסלביינק. מלבד, זה הוסיף גורם במועדון: ״אין לנו את הישראלי הבכיר שייקח על עצמו את הקבוצה ברגעים הפחות טובים. נכון, יש ביקורת כלפי הזרים, אבל אין גם איזה שחקן ישראלי שיכול לעשות את ההבדל בעיקר בהתקפה. אנחנו מוטרדים מאוד״.
5 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
(עמרי שטיין)
מה שקרה בסיום המשחק הכעיס מאוד את אנשי בית״ר. לאחר שיאנקוביץ’ חטף בקבוק לראש מהיציע של אוהדי סכנין, איתמר ניצן רץ לשוטרים כדי להפנות את תשומת לבם, כשבנוסף בקבוק של ליטר וחצי נזרק מהיציע ועבר ליד הראש של מקס גרצ׳קין. בשל כך, השחקנים התחילו להשתולל ליד חדרי ההלבשה, חלקם פנו לשופטי המשחק בעקבות האירועים.
״הרגשנו פאודה, זה לא נורמלי להיות במגרש כדורגל כזה״, אמרו בבית״ר. אגב, יאנקוביץ’ כעס מאוד על ההרחקה שלו וניסה להגיע לשופטים כדי למחות על הרחקתו. ייתכן והאירוע הזה יצוין בדו״ח השופט.
5 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ' ואיתן שמואלביץ'
מרקו יאנקוביץ' ואיתן שמואלביץ'
מרקו יאנקוביץ' ואיתן שמואלביץ'
(עמרי שטיין)
לבית״ר מחכה בליגה סדרה של משחקים קשים מאוד מול מכבי תל אביב (טדי), מכבי חיפה (סמי עופר) ובאר שבע (טרנר). ״המטרה שלנו הייתה לאסוף כמה שיותר נקודות עד ינואר, כי בינואר ישוחררו שחקנים. בינתיים אנחנו עם נקודה משש, זה גרוע מאוד מבחינתנו״, נמסר מבית״ר.