1 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
בברצלונה ממשיכים לחשוב קדימה על חיזוק הקבוצה. בעיתונים הקטלונים פרסמו הבוקר (רביעי) כמה חדשות מעניינות, ובראשן רכישתו הצפויה של פראן טורס ממנצ’סטר סיטי. הפערים בין הקבוצות צומצמו, כאשר בארסה צפויה להציע עד 40 מיליון אירו. העסקה תהיה העברה ישירה ולא השאלה: “אם שום דבר לא ישתבש, טורס יהיה שחקן ברצלונה בינואר”, נכתב בספרד.
במסיבת העיתונאים של מנצ’סטר סיטי אמש, פפ גווארדיולה התייחס לעתידו של הכישרון הצעיר: “זו לא העבודה שלי לדבר על העברות של שחקנים, צריכים לדבר עם ההנהלה, או הסוכן שלו, או ברצלונה. תמיד אמרתי לשחקנים שלי שלא יישארו פה אם הם לא רוצים להיות פה, אבל יחד עם זאת גם לא ניתן מתנות. חייב להיות משא ומתן והסכמה בין המועדונים”.
בתוך כך, עתידו של אוסמן דמבלה ממשיך להדאיג את הקטלונים, שלפי ‘מונדו דפורטיבו’ נתנו לכוכב הצרפתי אולטימטום של 15 ימים להגיע להחלטה אם לקבל את ההצעה להארכת החוזה או לסרב, כדי שידעו איך לפעול בעניינו. בארסה וצ’אבי רואים בו שחקן חשוב וישנה דילמה האם לאפשר לו להמשיך לשחק גם אם לא יחתום ויוכל בשל כך לעזוב בחינם בסיום העונה. ההחלטה תהיה של המאמן.
שחקן נוסף ששמו נמצא בכותרות בהקשר של ברצלונה הוא קפטן צ’לסי, סזאר אספיליקווטה. ב’מארקה’ מדווחים שהספרדי, שמחזיק בהצעה לחוזה חדש מהבלוז אך לא השיב עליה, עשוי להגיע בחינם ביוני ולספק פתרון לצד ימין של ההגנה הקטלונית. סרג’יניו דסט “לא משכנע את צאבי” לפי הפרסום במדריד, והספרדי בן ה-32 רוצה לבדוק את האופציות בשוק ההעברות בקיץ לפני שיענה סופית לאלופת אירופה.