5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(ראובן שוורץ)
זה היה צמוד ומותח, אך בסופו של דבר הפועל באר שבע יצאה הערב (רביעי) עם ידה על העליונה כשניצחה 1:2 את הפועל תל אביב בזכות שני פנדלים מוצלחים. הדרומיים הגדילו את הפער ממכבי חיפה זמנית לחמש נקודות, בעוד האדומים נותרו במקום החמישי בטבלה עם מאזן זהה לשל מכבי ת”א המאכזבת.
מאמן הפועל ת”א, ניר קלינגר, נשאל תחילה על השיפוט: “לא מדבר על שופטים יותר, אין לי מה להגיד. אין טענות הכל בסדר. שהם יבדקו את עצמם, אני אבדוק את עצמי והם את עצמם. נקלענו להפסדים מרגיזים בעיקר בגלל החלטות שיפוט. אני לא VAR, אולי תעזרו לי. בגמר גביע אדון ארז פפיר הלך 4 מהלכים אחורה, גם היום יכלו לעשות זאת. אנחנו בודקים מי שופטי ה-VAR החל מהגביע דרך הליגה. אני שואל למה תמיד ההחלטות קשות נגדנו”.
עוד אמר: “טעות אחת שמכריעה משחק זה עולם ומלואו. שיבינו שגם אנחנו בני אדם ועובדים כל השבוע וחיים את הרגע הזה ועובדים קשה, ההחלטות האלה קשות לנו. מספיק שפעם אחת טועים זו בעיה. אלוהים אדירים יש 900 מסכים, למה יש טעויות? אני אומר את זה בשיא העדינות, אני לא תוקף אף אחד, בצורה מכובדת. תעשו שיפור כי כולנו רוצים ליהנות מהכדורגל ושלא החלטות שיפוט יכריעו משחקים”.
5 צפייה בגלריה
יואב הופמייסטר מול מריאנו בריירו
יואב הופמייסטר מול מריאנו בריירו
יואב הופמייסטר מול מריאנו בריירו
(ראובן שוורץ)
המאמן נשאל על הפעולה האחרונה: “אנחנו מייצרים הרבה בכל משחק. מנסים להשתפר ואולי לחשוב על חיזוק בחלק הקדמי. לא יודע אם יהיו שינויים, הקבוצה משחקת טוב בסך הכול”.
פארליי רוסה, שבישל ולא חגג מול האקסית, הסביר: “אוהדי ב”ש אוהבים אותי וחושבים שהייתי צריך לקבל עוד קרדיט. ככה זה בכדורגל, אם אתה לא נותן הופעה טובה מחליפים אותך ואולי במקום אחר זה מצליח טוב יותר. ב”ש הביאה לי הרבה, התנצלתי בגלל זה. אני מאוד שמח בהפועל ת“א, הם הכניסו אותי אליהם כאחד מהמשפחה. ב”ש צריכה להיות סבלנית יותר עם שחקנים זרים שמגיעים, שחקן צריך להתרגל למקום חדש ולשחקנים חדשים, הם לא הביאו לי זמן והראיתי להם מה אני יכול לעשות, ועוד אראה בהמשך”.
5 צפייה בגלריה
פארליי רוסה מול איתן טיבי
פארליי רוסה מול איתן טיבי
פארליי רוסה מול איתן טיבי
(ראובן שוורץ)

שכטר: “אמרו שכשיהיה VAR לא ישרקו לי”

חלוץ הפועל ב”ש, שסחט את הפנדל הגבולי שהוביל לשער הניצחון, אמר לאחר המשחק: “אני לא מתייחס למה שאומרים. אני תמיד אומר שצריך לראות את התגובה של השחקן המכשיל, אם הוא לא רץ לשופט זה אומר הרבה. שכל אחד יעשה את העבודה שלו, אני פה כדי לעזור לבאר שבע. אמרו שברגע שיהיה VAR לא ישרקו לי לפנדלים אז הנה יש, אני אפול ברחבה ברגע שיכשילו אותי, אני לא עושה דין וחשבון. הייתה אולי נגיעה קטנה, הוא גרם לי למעוד, זה פנדל. אני לא צריך להסביר אחרי כל פנדל. מי שרוצה לקלל ולצעוק שיעשה את זה, אני אעשה הכל כדי שב”ש תנצח. כל מגע זה פוטנציאל לפנדל”.
5 צפייה בגלריה
איתי שכטר תופס את הראש
איתי שכטר תופס את הראש
איתי שכטר תופס את הראש
(איציק בלניצקי)
מאמן ב”ש, רוני לוי, אמר: “יש ירידת מתח. אנחנו שמחים מהתוצאה והיו הרבה דברים טובים. הייתה אנרגיה טובה מהקהל. אני מאוד מרוצה, הגיע לנו הניצחון. באופן טבעי ברגע שהאוהדים לא רואים את מה שהם מצפים אז יש אכזבה. אם יש תלונות זה בסדר, נעשה הכול כדי שהקהל יהיה מרוצה וגם שהכדורגל יהיה טוב. השחקנים מתאמנים קשה ומקווים לתת להם סיבות לשמוח”.
המאמן אמר על היעדרותו של רמזי ספורי: “כל שחקן שחסר זה משמעותי וחשוב. כמובן שגם ראמזי שעשה קפיצה מטורפת ונהיה משפיע ודומיננטי. יש לנו סגל טוב עם שחקנים טובים. השחקנים שנכנסו, דווקא אחרי שספגנו שוויון, הוסיפו לנו המון בדרך לניצחון. אנחנו מנסים להיות מרוכזים בעצמנו ולהיות מרוכזים בעצמנו”.
5 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(ראובן שוורץ)
רוני לוי לקראת הפועל חיפה: “נתכונן הכי טוב שאפשר, ראינו אתם מול מכבי ת”א ולמרות ההפסד 3:1 הם הציגו משחק טוב ולא היה חסר להם הרבה. נעשה הכל כדי להציג משחק טוב”.