2 צפייה בגלריה
שחקני מארסיי חוגגים
שחקני מארסיי חוגגים
שחקני מארסיי חוגגים
(רויטרס)
גם בליגה הצרפתית התקיים הערב (רביעי) מחזור אמצע השבוע עם עשרה משחקים כאשר במוקד, ליון רשמה הפסד ביתי מפתיע לריימס והתדרדרה עד למקום העשירי בליגה. מארסיי של חורחה סמפאולי ניצחה 0:1 את נאנט ועלתה למקום השני בטבלה, ליל גברה 1:2 על ראן.

ליון – ריימס 2:1

הקבוצה של פטר בוס ממשיכה את התקופה הרעה בליגה. ליון,שאומנם ניצחה בסוף השבוע את מונפלייה, המשיכה את התדרדרות שלה בטבלה והיא במקום העשירי בלבד. ריימס מצידה השיגה שלוש נקודות חשובות מאוד והיא מתרחקת מקרבות התחתית. ווהוט פאס העלה את האורחים ליתרון, קרל טוקו אקמבי השווה כעבור 10 דקות, אך שער דרמטי בדקה ה-92 של הוגו אקטיקה העניק לריימס ניצחון ענק.

נאנט – מארסיי 1:0

הקבוצה של חורחה סמפאולי יצאה למשחק חוץ קשה בצפון צרפת וחזרה על מלא הנקודות. גרסון כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-30 אחרי בישול של דימטרי פאייה. שתי דקות לאחר השער, ניקולה פאלווה הורחק והותיר את נאנט ב-10 שחקנים. בזכות הניצחון מארסיי עלתה למקום השני כאשר היא עם משחק חסר. נאנט ירדה למקום ה-13 בטבלה.

ראן – ליל 2:1

אלופת צרפת רשמה נגד אחת מהקבוצות הטובות ביותר העונה בליגה הצרפתית. שקה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-32, ראנטו סאנצ’ס הנהדר הכפיל עוד לפני הירידה למחצית הראשונה. לקראת הסיום, בנג’מין בוריגו רק צימק עבור המארחים. רן ירדה למקום השלישי בטבלה בעקבות ההפסד, בעוד ליל עלתה למקום ה-12.
2 צפייה בגלריה
שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים
(רויטרס)

תוצאות נוספות:

אנז’ה – מונאקו 3:1
ברסט – סנט אטיין 0:1
מץ – מונפלייה 3:1
שטרסבורג – בורדו 2:5
טרואה – לוריין 0:2
קלמרון – לאנס 2:2