3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי
שחקני מכבי
שחקני מכבי
(שחר גרוס)
מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 21:45) בוויזינק סנטר שבמדריד במסגרת המחזור ה-13 של היורוליג ותנסה לעשות את מה שהיא לא עשתה מזה יותר מעשור – לנצח את ריאל מדריד על אדמת ספרד.
הפעם האחרונה בה אלופת המדינה גברה על הבלאנקוס בביתם הייתה במרץ 2010 כשדורון פרקינס, כיום עוזר המאמן השני, לבש את מדי הקבוצה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס תנסה לעשות זאת שוב, אך היא מגיעה למפגש כאנדרדוג מובהק, בעוד קבוצתו של פאבלו לאסו עשויה לראות דקות ראשונות העונה של אנתוני רנדולף וטריי תומפקינס.
הבלאנקוס נהנים מעומק מרשים גם בעמדות הכנף, עם הרכבים הגנתיים שלאסו יכול להעמיד שכוללים את ג׳פרי טיילור ואדם האנגה, וגם בעמדה ארבע עם רנדולף. כך למשל, הרכב שעל הנייר יכול “לחנוק” הגנתית יכלול את טיילור, האנגה, רנדולף וגם וולטר ״אדי״ טבארס.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי ואנטה ז'יז'יץ' עם דורון פרקינס
ג'יימס נאנלי ואנטה ז'יז'יץ' עם דורון פרקינס
ג'יימס נאנלי ואנטה ז'יז'יץ' עם דורון פרקינס
(איציק בלניצקי)
גם האופציות ההתקפיות של לאסו רבות. למעשה, כשהעונה הסדירה מתקרבת לסמן מחצית הדרך, כבר ברור שריאל מדריד ביצעה כמעט את כל התיקונים שהייתה צריכה לעשות מהשנה שעברה וכעת היא מוכנה ללכת עד הסוף. אין ספק שמדובר באחת הפייבוריטיות להגיע לפיינל פור שייערך בחודש מאי בברלין.
אנג׳לו קלויארו אמר לקראת המשחק: ״כל משחק חוץ ביורוליג הוא קשה, במיוחד נגד מדריד. זה יהיה משחק קשוח ולכן עלינו להוציא את המהלכים לפועל, להילחם ולהעניק לעצמנו סיכוי. ריאל קבוצה מפחידה בלי קשר למי שמשחק או לא, במיוחד בבית שלהם. התקשינו בשני המשחקים האחרונים, במיוחד בברלין, אפשרנו להם לקלוע יותר מדי נקודות. התמקדנו בזה ועבדנו על זה, ואני מקווה שזה ישפיע על המשחק במדריד. זה השבוע החמישי ברציפות שאנחנו טסים, זה לא היה קל. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר וזו המטרה שלנו".
3 צפייה בגלריה
אנג'לו קלויארו. מוכן ליריבה המפחידה
אנג'לו קלויארו. מוכן ליריבה המפחידה
אנג'לו קלויארו. מוכן ליריבה המפחידה
(איציק בלניצקי)
אנטה ז'יז'יץ' התייחס תחילה לקרב בצבע מול טבארס. "יהיה מץ'-אפ קשה, לא רק נגד טבארס - בכל עמדה. אנחנו צריכים לשחק חזק ולהשוות את המאמץ שלהם ואת היכולת שלהם להוריד ריבאונדים. איך עוצרים את טבארס? זה עניין של הגנה קבוצתית, זה לא רק אני. יש לו גוף גדול ואני צריך למצוא את הפתרון. המפתח הוא המאמץ הקבוצתי. יהיה משחק קשה, אחרי שני הפסדים זו הזדמנות נהדרת להתאושש. ריאל מדריד משחקת טוב מאוד השנה, אבל גם אנחנו במצב טוב. אנחנו לא מפחדים מהם ואם ניצמד לתוכנית המשחק, אנחנו מסוגלים לנצח במשחק".