4 צפייה בגלריה
עידן ורד, שי אליאס ואופק ביטון מתוסכלים
עידן ורד, שי אליאס ואופק ביטון מתוסכלים
עידן ורד, שי אליאס ואופק ביטון מתוסכלים
(ראובן שוורץ)
לחץ בהפועל תל אביב. אחרי ההפסד 3:1 ביום ראשון למכבי חיפה, החבורה של ניר קלינגר סיימה אמש (רביעי) עוד מחזור ללא נקודות, הפעם עם הפסד 2:1 להפועל באר שבע. מבחינת היכולת, יש לניר קלינגר כמה סיבות להיות אופטימי, אבל הוא סופר כבר הפסד שלישי מתוך ארבעת המשחקים האחרונים, שמציבים את קבוצתו במקום החמישי בטבלה עם 15 נקודות.
במועדון יודעים שהאחריות להפסד היא שלהם, אבל זעמו בסיום המשחק על צוות השיפוט בראשות יגאל פריד. רוב הטענות של אנשי הפועל תל אביב הן לגבי שריקת שני הפנדלים לחובתם. אחרי צפייה חוזרת בווידאו, בטוחים בקבוצה שהפנדל הראשון היה צריך להיפסל בגלל עבירה בתחילת המהלך של תומר יוספי על יואב הופמייסטר והפנדל השני היה חייב להיפסל על ידי שופט ה-VAR לירן ליאני.
4 צפייה בגלריה
יגאל פריד
יגאל פריד
יגאל פריד
(רדאד ג'בארה)
"באיזה עולם שני פנדלים כאלה מאושרים בעידן ה-VAR?", אמרו בקבוצה, "מדובר בהזיה אחת גדולה. זה כבר לא סוד שהשופטים מתחילת העונה טועים רק נגדנו. הפנדל הראשון זה בדיוק אותו המקרה בו נפסל לנו שער בגמר הגביע. הפנדל השני הכי ברור שיש שמדובר בהתחזות ואפילו לא קראו ליגאל פריד לבוא לבדוק. זה מתסכל כל פעם מחדש, בדרך כלל לפעמים זה לטובתך ולפעמים לרעתך, אבל כל פעם זה לרעתנו וצריך לעשות כבר עם זה משהו".
בלי קשר לביקורת על השיפוט, המאמן ניר קלינגר כעס על קבלת ההחלטות של שחקניו בחלק הקדמי, שעם קצת יותר ריכוז היו מסתיימות בשער עוד לפני היתרון של באר שבע. "היו לנו שלושה מצבים אדירים לעשות שער והחמצנו, גם המצבים שלהם היו בגלל איבוד כדור שלנו. הטעויות הקטנות האלו הרסו לנו שעות על גבי שעות של עבודה", אמרו בקבוצה. אחד השחקנים שרשם ערב חלש היה מוחמד טראורה, וגם דני גרופר שהחמיץ מצב קורץ להבקיע והתקשה להסתדר עם דנילו אספריה.
4 צפייה בגלריה
מוחמד טראורה תופס את הראש
מוחמד טראורה תופס את הראש
מוחמד טראורה תופס את הראש
(רדאד ג'בארה)
במועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות ביום ראשון נגד הפועל ירושלים ולקחת שלוש נקודות יקרות כדי להתבסס עוד יותר בחלק העליון של הטבלה. המשחקים האחרונים עצרו את המומנטום הטוב של הפועל תל אביב ובסך הכל רק נקודה אחת מתוך 12 אפשריות שעלולות להגדיל את הלחץ בקבוצה. בהנהלה סומכים על ניר קלינגר להרים את חניכיו לקראת היריבה הירושלמית במטרה לקחת שלוש נקודות יקרות. "עברנו כמה משחקים קשים, המשחק נגד הפועל ירושלים הולך להיות לא פחות קשה, אבל זה יהיה מלחמת עולם. חייבים לקחת את הנקודות ולא משנה איך".
בקבוצה סקפטיים מאוד לגבי חזרה קרובה של שני שחקני ההרכב הראשון, אדי גוטליב ודורון ליידנר, כבר נגד הפועל ירושלים. גוטליב ממשיך בתהליך השיקום והוא לא צפוי לשחק. לגבי המגן, הצוות הרפואי מבקש עוד לפחות שבוע וחצי של מנוחה. החלוץ הברזילאי לוסיו מרינאו עשוי לחזור לסגל, אבל האימונים הקרובים יכריעו האם יהיה כשיר.
4 צפייה בגלריה
אדי גוטליב, עדיין לא התאושש מהניתוח
אדי גוטליב, עדיין לא התאושש מהניתוח
אדי גוטליב, עדיין לא התאושש מהניתוח
(חגי מיכאלי)
שחקני הפועל תל אביב ירדו שבורים לחדר ההלבשה אחרי שהודו להצגה של 2,000 האדומים שהגיעו לתמוך אחרי המחאה של חלקם במשחק הבית נגד מכבי חיפה. קהל האדומים, שהסתער על הכרטיסים למשחק החוץ בטרנר, הגיע בהמוניו והתנהג למופת, למרות שהמשטרה לא אישרה להכניס אף ציוד עידוד. במועדון החמיאו לאוהדים ואפילו דן איינבינדר וניר קלינגר הודו במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק כמה היו חסרים להם נגד מכבי חיפה. "הגיע הזמן שהמשטרה תרד מהעץ ותאפשר לאוהדים להכניס דברי עידוד", אמרו בהפועל תל אביב.