4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה משלימים את ההכנות לדרבי הערב (חמישי, 20:30) מול הפועל חיפה מתוך מטרה לנסות ולצמצם לשתי נקודות את הפער מהמוליכה הפועל באר שבע, שגברה אתמול 1:2 על הפועל ת"א.
לרשות המאמן ברק בכר יש סגל כמעט מלא, להוציא את נטע לביא שיחבור בשבוע הבא מלונדון להולנד, שם הקבוצה תשחק מול פיינורד, וראיין סטריין, שחזר להתאמן חלקית. בכר כהרגלו לאחרונה לא מתרגל באימון המסכם את ההרכב מתוך רצון לשמור על מתח בקרב חניכיו. למרות זאת, ועל פי כל הערכות, בכר יעלה במערך סופר התקפי כדי לנסות ולהשיג הכרעה כבר בדקות הראשונות של המשחק.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(נעם מורנו)
אחת ההתלבטויות של בכר היא לגבי השחקן שישלים את צמד הקשרים, עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני. ההתלבטות היא בין צ'ירון שרי, שהשנה בעשרה משחקים כבש צמד ובישל שניים בלבד, ומחמוד ג'אבר שחוזר לעניינים. ההחלטה להעדיף את שרי נובעת בעיקר מהאמונה שהקשר יחזור לעצמו וייתן את התפוקה שמצפים ממנו מעבר לתפוקה החברתית והמנהיגות בחדר ההלבשה.
שרי יצטרך במשחק הערב לנסות ולהפעיל את שלושת השחקנים שיעלו בחלק הקדמי: עומר אצילי, שמצוי השנה בכושר משחק מצוין בליגה, דין דוד, בו כולם תולים תקוות שימשיך להיות האיש שיוציא לפועל את המצבים, ודולב חזיזה.
4 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(עמרי שטיין)
בהגנה, סאן מנחם יחזור לעמדת המגן השמאלי ושון גודלברג ישחק כבלם לצידו של בוגדאן פלאניץ'. לבכר יש התלבטות בעמדת המגן הימני בין רז מאיר לחוסה רודריגס. נראה שרז מאיר זוכה לעדיפות.
בשל האירועים של הדרבי האחרון בין שתי הקבוצות בעקבותיו הורחקו לתקופות שונות שחקנים משתי הקבוצות, שחקני מכבי חיפה יוזהרו שלא להיגרר למשחק עצבני שעשוי לשחק לידי היריבה בעיקר בגלל פערי האיכויות בין הקבוצות.
4 צפייה בגלריה
רז מאיר
רז מאיר
רז מאיר
(עמרי שטיין)
ההרכב המשוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'ירון שרי, עומר אצילי, דין דוד (גודסווי דוניו) ודולב חזיזה.