1 צפייה בגלריה
איזה מהלך. ויניסיוס
איזה מהלך. ויניסיוס
איזה מהלך. ויניסיוס
(רויטרס)
קארים בנזמה ידע שהוא לא יזכה בכדור הזהב. חלוץ ריאל מדריד סיים ביום שני במקום הרביעי אחרי הטריו ליאו מסי, רוברט לבנדובסקי וקיליאן אמבפה, ואז חזר לדשא והוביל אמש (רביעי) את מוליכת הליגה הספרדית לניצחון 0:1 על אתלטיק בילבאו, שהעמיד את הפער בצמרת על שבע נקודות, אם כי לאתלטיקו משחק חסר.
לקרלו אנצ'לוטי ושחקניו היה קצת מזל מול הבאסקים, אבל זה לא ממש מעניין את מי שסופרים כבר שבעה ניצחונות רצופים ובסך הכל עשרה משחקים ברצף ללא הפסד. במהלך המחצית השנייה ויניסיוס כיכב עם מהלך שבו ברח לאוסקר דה מרקוס ואז השאיר מאחור גם את ניקו וויליאמס בעזרת העקב. "בשביל זה באתי לברנבאו", אמר בשידור שחקן ומאמן העבר של ריאל, חורחה ולדאנו.
בסיום אנצ’לוטי בחר לפרגן לטיבו קורטואה שבלט: "כרגע הוא השוער הכי טוב בעולם, הוא עושה דברים מדהימים. לפעמים באימונים אני אומר לו לתת לחלוצים יותר ביטחון כי הוא עוצר הכל. לאורך הקריירה היו לי שוערים נהדרים - צ'ך, נוייר, קסיאס, דייגו לופס, אבל הוא (קורטואה) אחד הטובים".
אנצ'לוטי הוסיף: "שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד שנחה יומיים יותר מאיתנו. סבלנו ב-20 הדקות האחרונות, כשאתה לא כובש את השער השני אז אתה סובל. יש קבוצות שכשלא הולך להן, הן מוותרות, אבל אנחנו לא ככה".
ומה עם התקשורת? "מדריד בורחת", נכתב על שער עיתון 'מארקה', "שער של בנזמה הגדיל את הפער לשבעה נקודות. קורטואה סיים את הערב ככוכב של המשחק". באתר של העיתון כתבו בכותרת: "מדריד היא מכונה". גם ב'אס' לא שכחו את שוער ריאל שהופיע על שער העיתון: "כפפות מזהב. משחק גדול של קורטואה ושער של בנזמה סידרו למדריד ניצחון מול אתלטיק שהייתה טובה. הבלאנקוס כבר במרחק שבע נקודות מאתלטיקו ו-13 מבארסה".