2 צפייה בגלריה
איתי שכטר לאחר סחיטת הפנדל
איתי שכטר לאחר סחיטת הפנדל
איתי שכטר לאחר סחיטת הפנדל
(ראובן שוורץ)
מנכ"ל הפועל באר שבע, עו"ד גיא פרימור, סיכם היום (חמישי) את אירועי ה-1:2 על הפועל תל אביב וטען כי בעיניו הפנדל שנשרק על איתי שכטר היה מוצדק במאת האחוזים. "טענות על שיפוט ופנדלים תמיד היו ותמיד יהיו בכדורגל. צפיתי בלילה כמה וכמה פעמים במהלך הפנדל ויש שם מגע ברור, פנדל של 100 אחוז, ואם זה לא היה איתי שכטר אז אף אחד לא היה מצייץ בנושא הזה. שני הפנדלים נשרקו בצדק ואנחנו לא מתכוונים להתנצל בפני אף אחד על עבירות ברורות שבוצעו על שחקנים שלנו", אמר לאתר הרשמי של הפועל ב”ש.
"ללא קשר לפנדלים, הגענו מאוד מוכנים למשחק, הן ברמה הטקטית והן ברמה המנטאלית. הפועל ת"א זאת קבוצה חזקה, עיקשת עם הרבה ניסיון ואיכויות. בסופו של יום, לא השופטים ניצחו עבורנו את המשחק, אלא השחקנים והצוות המקצועי. עלינו עליהם בכל פרמטר, היינו הרבה יותר טובים וניצחנו את המשחק בצד”, הוסיף פרימור. "כמי שראה את העבודה הקשה של הקבוצה בפגרה, אני יכול לומר בביטחון שהדברים מתחילים להיראות כמו שאנחנו רוצים. ראינו בטרנר קבוצה חזקה עם אנרגיות טובות. קבוצה שעבדה קשה בפגרה וחזרה מאוזנת יותר, התקפית יותר ובשלה יותר. אני יודע שממשחק למשחק נראה דברים טובים יותר".
אירוע מרגש התרחש אתמול לפני שריקת הפתיחה היה טקס הזיכרון למאמן העבר, אמציה לבקוביץ' ז"ל, בנוכחות משפחתו ושחקני סגל האליפויות בהם אימן אמציה ז"ל. "שמו של אמציה לבקוביץ' ז"ל חרוט באותיות זהב בהיסטוריית המועדון. התרגשתי מאוד יחד עם משפחתו מהטקס המכובד שנערך. אמציה ז"ל וכל שחקני סגל האליפויות שברו את תקרת הזכוכית והביאו שמחה גדולה לעיר באותם ימים. היה מאוד משמח להיות נוכח אתמול מאחורי הקלעים ולשמוע מהשחקנים הגדולים הללו סיפורים על אותה תקופה".
2 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה וגיא פרימור
יוג'ין אנסה וגיא פרימור
יוג'ין אנסה וגיא פרימור
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)