1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו בחימום
כריסטיאנו רונאלדו בחימום
כריסטיאנו רונאלדו בחימום
(רויטרס)
אחרי סערת ספסולו של כריסטיאנו רונאלדו מול צ'לסי, למנצ'סטר יונייטד מצפים שלושה משחקי בית רצופים - מול ארסנל, קריסטל פאלאס ויאנג בויז - ובאחד מהם גם תגיע הבכורה של ראלף ראנגניק. הערב (חמישי, 22:15) הוא עוד יראה מהיציע באולד טראפורד את מייקל קאריק משמש כמאמן הזמני, אבל בראשון ידריך לראשונה את השדים האדומים במשחק רשמי מול פאלאס.
הרכב יונייטד: דויד דה חאה, דיוגו דאלוט, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, אלכס טלס, סקוט מקטומיניי, פרד ג’יידון סאנצ’ו, ברונו פרננדש, מרקוס רשפורד וכריסטיאנו רונאלדו.
הגרמני בן ה-63 מונה למחליפו הקבוע של אולה גונאר סולשיאר ביום שני, אך מאז הוא המתין לקבלת רישיון העבודה, אותו קיבל רק היום בצהריים. אתמול ראנגניק נכנס לאולד טראפורד בפעם הראשונה בחייו, סייר באצטדיון ביחד עם המנהל המקצועי, ג'ון מרטו, והשניים מקווים להוציא את יונייטד לדרך חדשה.
יומיים לפני הבכורה מול פאלאס, ראנגניק יופיע מול התקשורת למסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן יונייטד. אמש קאריק, שעמד על הקווים מול ויאריאל וצ'לסי, עוד סיפר שעדיין לא שוחח עם המאמן החדש. קשר העבר אף דחה את הטענות כי ההחלטה לספסל את רונאלדו מול צ'לסי הייתה בכלל של הגרמני.
ראנגניק חתם ביונייטד עד תום העונה, בסיומה ישמש כיועץ למשך שנתיים נוספות - לפחות לפי חוזהו. אחרי המשחק מול פאלאס, כאמור הוא ושחקניו יארחו את יאנג בויז בליגת האלופות ואז ייצאו לשני משחקי חוץ במסגרת הפרמייר ליג: מול נוריץ' וברנטפורד.