2 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(שחר גרוס)
המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ממשיך לעורר הדים על רקע התנהגות הקהל. במהלך המפגש בין היריבות המושבעות עלו טענות להנפת דגל של ארגון הטרור חמאס, בסכנין טענו שהמשקיף השתכנע כי מדובר בדגל של התנועה האיסלאמית ובתגובה לאירועי המשחק, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, קרא לסגירת אצטדיון דוחא. לאחר שזה קרה, הוא הגיב.
ח"כ בן גביר אמר: "שמח שפנייתי לחלק מהרשויות נענתה ומברך על הסגירה, אבל חשוב שהסגירה תהיה לצמיתות ומהסיבות הנכונות - גם בשל פעילות פלילית לאומנית".
בן גביר מוסר בתגובה להחלטה לסגור את אצטדיון דוחא כי: "אמנם החלטת הסגירה מבורכת ושמח שפנייתי לפחות לחלק מהרשויות עשתה את שלה, ואין ספק שגם הלחץ ביציעים והעובדה שהכניסו אנשים מעבר למותר הן סיבות לסגירת האצטדיון, אבל, עדיין סבור שהבעיה בדוחא לא רק מסוכנות בשל לחץ, אלא גם בשל פעילות פלילית לאומנית".
2 צפייה בגלריה
"מצפה מהמשטרה לפעול". בן גביר
"מצפה מהמשטרה לפעול". בן גביר
"מצפה מהמשטרה לפעול". בן גביר
(איציק בלניצקי)
ח"כ בן גביר הוסיף: "כולנו ראינו כיצד אוהדי סכנין תוקפים את אוהדי נתניה, את אוהדת חיפה ואת אוהדי ביתר ירושלים והגיע הזמן לסגור את האצטדיון לצמיתות ולא רק מטעמים של הפרת תנאי רישיון, אלא מטעמים של גזענות נגד יהודים, שנאה ופעילות פלילית לאומנית".
בבני סכנין הגיבו: “אסור לתת לבן גביר לנהל את הכדורגל הישראלי. אנשים אשר נרמסים תחת לחציו צריכים להתעשת ולהיות יותר אמיצים. תופעה מדאיגה עד מאוד”.