3 צפייה בגלריה
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
השלט ביציע אוהדי בית"ר ירושלים
(עמרי שטיין)
בצל התקופה הקשה במועדון, בית”ר ירושלים תארח ביום ראשון את מכבי תל אביב לקרב חשוב באצטדיון טדי. אוהדי בית״ר יאלצו לשלם 115 ש״ח עבור כרטיס ליציע המזרחי או המערבי במכירה מוקדמת, בעוד כרטיס ליציע הצפוני יעלה 104 ש״ח במכירה מוקדמת.
הרבה מאוהדי הקבוצה התלוננו על כך שהמחירים הגבוהים ולא ברור האם בבירה יצליחו לעמוד ביעד שהציבו לעצמם – הגעה של 15,000 אוהדים למשחק. לצד זה, בבית״ר מתכוונים למנוע מארגון לה פמיליה להכניס ציוד עידוד למשחק וזאת כחלק מהמאבק בארגון.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(איציק בלניצקי)
נציגי ארגון לה פמיליה אמרו על כך: ״אנחנו כל השבוע מנסים להביא קהל למגרש שתהיה אוירה טובה, שתהיה הכנסה קצת לקבוצה ושהיה קהל שיתמוך כי אנחנו הכי קרובים לרדת ליגה. לא מספיק שהנהלת הקבוצה עשתה מחיר של 115 ש"ח למשחק כזה, היא גם מונעת מאיתנו להכניס ציוד עידוד למגרש. הם הודיעו לנו שהם לא רוצים שנכניס ציוד עידוד למגרש, זה לא בושה? כולם כולל כולם צריכים להתגייס למען הקבוצה וזה מה שהם עושים״.
ארגון לה פמיליה הוציא גם הודעה לקהל הרחב: “אוהדים יקרים, כולנו מודעים למצבה העגום של הקבוצה מכל הבחינות ולחשיבות המשחק ביום ראשון מול מכבי ת״א. למרות שמחירי הכרטיסים שההנהלה קבעה הם מרחיקי שחקים ולא תואמים את המציאות (115 ש"ח לכרטיס כולל עמלות), אנחנו עדיין קוראים לכל האוהדים לבוא, לעודד ולתמוך דווקא למרות כל הקשיים, אנחנו בית"רים. אנחנו כאוהדים שנמצאים מאחורי הקבוצה בכל מצב נתון, מבינים את המצב היטב, אבל כנראה שהנהלת ביתר שממשיכה להתנהג כאילו הכל רגוע מקצועית וכלכלית, רחוקה (מכל המובנים) מלהבין את המצב או רחוקה מלהראות אכפתיות כלפי המצב ולכן החליטה להמשיך להילחם בקהל האמיתי שבא עדיין למשחקים ולא להכניס ציוד עידוד”.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
אוהדי בית"ר
(חגי מיכאלי)
“למשחק מול מכבי מתוכננת תצוגה גדולה כדי להחזיר את היציע להתרגשות כמו פעם למרות המיקום בטבלה, אנחנו רוצים להגיע להטריף את השחקנים ולדחוף את הקבוצה כדי להשאיר את הנקודות החשובות בבית. אנו מקווים שההנהלה תתעשת ותשנה את ההחלטה אך ורק לטובת המועדון, למען ביתר ירושלים בלבד. אם ההחלטה לא תשתנה, אנו נכניס אך ורק תופים,כדיי שהעידוד לא יפגע.”
בבית״ר ביקשו לציין כי מחיר הכרטיס באצטדיון יעמוד על 100 ש״ח ללא עמלות ליציעים המרכזיים וליציע הצפוני 90 ש״ח ללא עמלות. בשל מצבה הרעוע של הקבוצה מבחינה כספית הוחלט על מחירים גבוהים למשחק. בהנהלת המועדון מבינים כי אם יגיעו 15,000 אוהדים למשחק הקבוצה תכניס לקופתה כמיליון וחצי ש״ח לפני הוצאות, סכום חשוב וקריטי עבור המועדון בימים אלה.