2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
לא רבים המאמנים שיכולים להתפאר במאזן נקי מהפסדים, מייקל קאריק אומנם עמד על הקווים רק שלוש פעמים, אך הערב (חמישי) סיים את דרכו כמאמנה הזמני של מנצ’סטר יונייטד עם שני ניצחונות ותיקו. השדים האדומים ניצחו את ארסנל 2:3 במשחק ענק ונהנו מצמד של כריסטיאנו רונאלדו ששיפר את מאזן הכיבושים ל-801 בקריירה.
"אחרי הרבה מחשבות והתלבטויות, החלטתי שעכשיו זה הזמן הנכון עבורי לעזוב את המועדון”, אמר מייקל קאריק בסיום. “אני הייתי ותמיד אהיה אוהד מנצ'סטר יונייטד ואגיע לכמה שיותר משחקים. הייתה בי מחשבה לעזוב יחד עם סולשיאר, אני חייב לאולה הרבה".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
רונאלדו, שכאמור הצטיין עם צמד, כבש את שערו החמישי והשישי נגד ארסנל, נגדה הבקיע יותר מאשר נגד כל יריבה אחרת מששת הקבוצות הגדולות בפרמיירליג. לאחר המשחק, הפורטוגלי כתב באינסטרגרם: “הפוקוס שלנו כבר נמצא במשחק הבא, אין זמן לחגוג. זה היה ניצחון חשוב מאוד שהחזיר אותנו למסלול, אבל יש לפנינו עוד דרך ארוכה עד שנגיע ליעד שלנו. תודה לחברים לקבוצה וכמובן לאוהדים, לא היינו יכולים לעשות זאת בלעדיכם”.
לאחר מכן הרחיב רונאלדו בפוסט נוסף שהעלה לרשת החברתית: “קאריק היה שחקן נפלא והוא יהפוך גם למאמן גדול. שום דבר לא בלתי אפשרי עבור הבחור הזה. באופן אישי אני גאה ששיחקתי לצידו וגם שהוא היה המאמן שלי. עכשיו הגיע הזמן לקבל את פניו של מר ראלף ראנגניק. בואו נצא לדרך”.
מי שמיהר להגיב לפוסט של הפורטוגלי היה שחקן ריאל מדריד, ויניסיוס ג’וניור, שכתב “מספר 1”.גם אגדת העבר של התותחנים, תיירי הנרי, שפירשן את ההתמודדות, שיבח את הפורטוגלי: "הייתי צריך לחיות פעמיים כדי להשתוות לכמות השערים של כריסטיאנו רונאלדו".