5 צפייה בגלריה
4 הראשונות בליגה האיטלקית
4 הראשונות בליגה האיטלקית
4 הראשונות בליגה האיטלקית
(רויטרס)
בשקט בשקט הליגה האיטלקית הפכה לליגה המסקרנת והצמודה ביותר באירופה, כאשר ארבע קבוצות מתמודדות על המקום הראשון לפחות בינתיים, וזה עוד שיובנטוס מחוץ למאבק. מחר (שבת) ייצא לדרכו המחזור ה-13 בסרייה א’ וכרגיל, מסדר לנו מפגשים אדירים. במוקד, המוליכה נאפולי תארח את אטאלנטה ב-21:45. רומא תפגוש את אינטר למפגש מרתק (19:00, חי ב-ONE2) והמשחק הראשון של היום יפגיש את מילאן השנייה בטבלה מול העולה החדשה סלרניטנה (16:00, חי ב-ONE2).

מכה למילאן: סימון קאר ייעדר שישה חודשים

הרוסונרי, מעודדים מהניצחון הגדול 0:3 על גנואה, ייפגשו את העולה החדשה סלרניטנה החלשה מהמקום האחרון בטבלה במטרה לשוב לפחות באופן זמני לפסגה. אבל השמחה התמלאה בחששות, כאשר סימון קאר, בלמה המצוין של הקבוצה, שסיים במקום ה-18 בדירוג כדור הזהב האחרון, נפצע במשחק מול גנואה וחומרת פציעתו תתברר בהמשך היום כשהשחקן יעבור ניתוח אך ככל הנראה הוא ייעדר חצי שנה ובעצם גמר את העונה. בלעדיו, מילאן תקווה להמשיך במומנטום ולקבל את זלאטן במלוא תפארתו אחרי שכבש שער אדיר בניצחון על גנואה.
5 צפייה בגלריה
סימון קאר ברגע הפציעה
סימון קאר ברגע הפציעה
סימון קאר ברגע הפציעה
(רויטרס)

קוראה מסביר: לא עברתי לסיטי כי לא רציתי להישאר על הספסל

האלופה אינטר נמצאת בתקופה מושלמת כשהיא שתי נקודות בלבד מהפסגה וסופרת כבר תשעה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות ותנסה להמשיך במומנטום המושלם מול רומא של ז’וזה מוריניו, שתגיע מהמקום החמישי בטבלה ואחרי הפסד כואב 1:0 לבולוניה. אחד השחקנים הטובים בנראזורי העונה הוא חואקין קוראה, שכבש ארבעה שערי ליגה וממשיך לפרוח תחת אינזאגי.
5 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
(רויטרס)
קוראה התראיין באיטליה ושפך אור על הסיבה בגללה לא עבר למנצ’סטר סיטי עוד ב-2015 כשהיה שחקן סמפדוריה: “לא רציתי להישאר על הספסל. סמפדוריה החתימה אותי ושמחתי כי לא רציתי ללכת למנצ'סטר סיטי כדי להישאר על הספסל”.
קוראה לא שכח לפרגן למאמנו והסביר מדוע עבר מלאציו לאינטר: “היו לי אפשרויות אחרות אבל מאוד רציתי לעבור עם איזאגי שוב. הוא מאמן נהדר, אחד שגורם לך להרגיש טוב. הוא השיג תוצאות נהדרות בלאציו, ובנה קבוצה איתנה שבה כולם ידעו מה הם יכולים לתת. הוא מאמן שאפתן, מושלם עבור אינטר”.
5 צפייה בגלריה
חואקין קוראה חוגג
חואקין קוראה חוגג
חואקין קוראה חוגג
(רויטרס)

מכת פציעות קשה בנאפולי לקראת אטאלנטה

אחד המפגשים המסקרים של העונה ייערך בין שתי קבוצות עם התקפות אימתניות שנמצאות בתקופה נהדרת. המוליכה נאפולי תגיע אחרי 2:2 מול ססואולו אבל זו ממש לא הצרה היחידה שלהם. התכולים יחסרו את אחד הכוכבים הגדולים שלהם העונה, ויקטור אוסימהן, שייעדר כשלושה חדשים. בנוסף, קאלידו קוליבאלי נפצע גם הוא בתיקו מול ססואולו ועשוי להיעדר כשלושה שבועות כשגם פביאן רואיס נפצע ולורנצו אינסינייה הוחלף בהפסקה, כשבנוסף לשני הראשונים, השניים האחרונים גם כן ככל הנראה לא ישחקו מחר. מנגד, אטאלנטה נמצאת בתקופה פשוט חלומית ואם תמשיך בקצב הזה היא בהחלט יכולה לראות עצמה מועמדת מובילה לאליפות. החבורה של גאספריני רושמת כבר תשעה משחקים ללא הפסד כשהיא כובשת בצרורות ותנסה להמשיך בכושר המושלם ולהיצמד עד כדי נקודה מהמוליכה.
5 צפייה בגלריה
שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים
(רויטרס)