3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
בהפועל חיפה לקחו בצורה קשה מאוד את התבוסה 5:1 בדרבי מול מכבי חיפה. מדובר באחד ההפסדים הקשים של האדומים-שחורים במשחקי הדרבי, שהגיע דווקא בעונה בה יש ציפיות מהקבוצה להיות חברה לגיטימית בפלייאוף העליון בליגת העל.
האוהדים זועמים ברשתות החברתיות על השחקנים ועל היכולת במשחק, כש-15-20 מהם אף הגיעו היום (שבת) למתחם האימונים של הקבוצה, כדי למחות על התבוסה ויצאו בקריאות נגד סאקו טורה (“אתה ירוק”) וקווין טאפוקו (“לך הביתה”). עוד הוסיפו אותם אוהדים: “איך ישנתם בלילה? אנחנו לא ישנו”, כשלטענת חלק מהשחקנים גם אלישע, דודי טוויטו ובן והבה ספגו קללות. לאחר מספר דקות המאמן וחנן ממן ניגשו לעברם ושוחחו איתם.
בקרב השחקנים שוררת אווירה קשה, ואחד מהם אמר ל-ONE: "לא עצמנו עין כל הלילה. יש להפסיד ויש להפסיד, אבל מה שקרה הפעם היה בושה אחת גדולה. עשינו טעויות של טירונים ונחשפנו ללא מעט בעיות שיש לנו בקבוצה. ביזינו את המועדון ואפשר להבין את הכעס של האוהדים .זה לא היה עוד משחק, זה דרבי ואסור היה להופיע בצורה כזאת".
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי  (מערכת ONE)
אלישע לוי  (מערכת ONE)
אלישע לוי (מערכת ONE)
(פרטי)
המאמן, אלישע לוי, אמנם התנצל בסיום המשחק בפני האוהדים על ההשפלה בדרבי, אבל גם הוא יודע שעכשיו, אחרי שהקבוצה השיגה רק נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים, עליו להחזיר את שחקניו למסלול הניצחונות כבר ביום שני הקרוב, אז יחכה לו אתגר לא פשוט כלל, מול המוליכה והאקסית, הפועל באר שבע. בצד האדום של חיפה מודעים לכך שאסור ליצור כדור שלג ולהפסיד פעם נוספת. יכולת התמרון של לוי בחלק הקדמי מצומצמת מאוד ונראה שחסרונו של מלך שערי הליגה, אלון תורג’מן, הגיע בתזמון הכי גרוע מבחינת האדומים שמתקשים להבקיע שערים.
מי שחזר לאחרונה לסגל וחש מתוסכל מעצם העובדה שלא נספר הוא הבלם, מיקי סירושטיין. עלי כיאל, ששולב בדרבי, ייחסר בגלל שבר במפרק הכתף ואוהד לויטה עבר הבוקר (שבת) בדיקת אולטרוסאונד לאחריה ניתן יהיה לדעת את חומרת הפציעה בבטן ואם ייאלץ להיעדר בתקופה הקרובה, כשבמועדון חוששים כי מדובר בבקע. סער פדידה חולה, לא התאמן ובספק לב"ש.
3 צפייה בגלריה
לויטה. יעבור בדיקות
לויטה. יעבור בדיקות
לויטה. יעבור בדיקות
(עמרי שטיין)