4 צפייה בגלריה
שחקני חדרה חוגגים עם שובל גוזלן
שחקני חדרה חוגגים עם שובל גוזלן
שחקני חדרה חוגגים עם שובל גוזלן
(ראובן שוורץ)
שריקת הסיום באצטדיון נתניה אתמול (שבת) גרמה לפרץ התרגשות שלא זוכרים בהפועל חדרה כבר הרבה זמן. השחקנים והצוות חגגו דקות ארוכות על כר הדשא ומול האוהדים שהגיעו וניכר שהרבה מאוד לחץ השתחרר בזכות ה-1:2 על בני סכנין. במועדון שמחים מכך שסיימו את השבוע העמוס עם חמש נקודות משלושה משחקים ובלי הפסד, תשעה ימים לפני שיתארחו אצל מכבי תל אביב.
חדרה עשתה סוף לחמישה משחקים רצופים בהם לא ניצחה, ובנוסף היו אלה שעריה הראשונים בבית העונה שהובילו לניצחון הראשון במגרש בנתניה. "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה בלי שום ספק. במשך 80 דקות שלטנו, יצרנו מצבים והיו דקות של כדורגל נהדר. המשכיות זו מילת המפתח כי אנחנו עדיין מסתכלים על הפער מהקו האדום ומנסים לברוח ממנו כמה שיותר״, אמרו במועדון.
4 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)
בחדרה גם פיזרו מחמאות לעבר מנחם קורצקי והצוות שלו בעקבות המעבר לקו של ארבעה שחקני הגנה והצבתו של וויסאם רבאח בעמדת המגן השמאלי, כאשר החלק הקדמי שכלל את מקסים פלקושצ׳נקו, עומר פדידה, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן, יצר משחק התקפי שהשביע את רצון המועדון: "צריך לתת מילה טובה לקורצקי על שהפתיע ובחר לשנות מערך מול קבוצה איכותית וזה הצליח. זו הייתה הפועל חדרה יוזמת, תוקפת ורעבה. משהו שהיה חסר לנו בתקופה האחרונה".
מלבד המאמן, במועדון גם הרעיפו שבחים לגוזלן כובש הצמד ולמרמנטיני שבישל לו את שני השערים: "אנחנו צריכים אותם והם כל כך חשובים לנו. ברגע שהם בעניינים זו הפועל חדרה אחרת", סיפרו בקבוצה ושם כבר חושבים על המשחק מול מכבי ת"א ביום שני הבא: "אופרה אחרת. יהיה לנו מספיק זמן להתאושש ולהגיע הכי מוכנים שאפשר למגרש הכי קשה בארץ".
בנוסף, במועדון גם חושבים הלאה לקראת ינואר ומחכים עדיין לבואו של החלוץ סטיבן אלפרד. הסיבה לעיכוב נעוצה בכך שהניגרי ביצע חיסון סיני ובמועדון מנסים לסדר את כניסתו ארצה מול הגורמים הרלוונטיים, אך שם יש אופטימיות גדולה כי בימים הקרובים העניין יסודר והשחקן ינחת בישראל. סוגיה נוספת לקראת חודש ינואר היא איבליו מרקוב, שיעזוב רק בהנחה שימצא קבוצה אחרת שתרצה לקלוט אותו.
4 צפייה בגלריה
שובל גוזלן חוגג עם מנשה זלקה וג'ונתן סיסה
שובל גוזלן חוגג עם מנשה זלקה וג'ונתן סיסה
שובל גוזלן חוגג עם מנשה זלקה וג'ונתן סיסה
(ראובן שוורץ)
מנשה זלקה, שחזר להרכב הפותח והציג יכולת טובה, אמר: "זו הרגשה טובה, חיכינו לניצחון הזה הרבה זמן. אני מאוד שמח, זה הגיע קשה אבל מתוק. זה טבעי להיות לחוץ כשאתה לא מנצח והיו גם את התבוסות שספגנו, ככה שההרגשה טובה מאוד ומרגע שנכנסנו למשחק השתלטנו עליו. בסוף טבעי שהלכנו אחורה. בגול שספגנו עשינו קצת התקף לב לאוהדים שלנו, אבל זה ניצחון מתוק והפנים לבלומפילד".
על העובדה שהקבוצה השיגה 18 נקודות ונמצאת בצמרת הטבלה אמר הקפטן: "קצב צבירת הנקודות מאוד מספק. בתחילת העונה ייצרנו ציפיות עם תוצאות טובות מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, אבל אנשים קצת התבלבלו. חדרה במקום מעולה, אבל המטרה היא להבטיח את ההישארות כמה שיותר מוקדם ולברוח מהתחתית. הצגנו יכולת טובה שנצטרך להביא אותה ליותר דקות במהלך המשחק".
בתוך כך, בבוקר שאחרי הניצחון, שחקני הפועל חדרה ניצלו את הזמן על מנת לבקר במחלקת הילדים של המרכז הרפואי הלל יפה לכבוד חג החנוכה. השחקנים חילקו הפתעות וסופגניות וחתמו לילדים על ציורים שהכינו.
4 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
(באדיבות המועדון)