3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
הקדנציה של צ’אבי הרננדס בברצלונה נפתחה ברגל ימין עם ניצחון בדרבי ושלושה משחקים על הקווים ללא הפסד, אך אמש (שבת), המאמן ספג את הפסדו הראשון כמאמן בארסה בדמות 1:0 לבטיס, שקבע את פתיחת העונה הגרועה ביותר של הקבוצה מזה 18 שנה. בספרד קטלו הבוקר את הקטלונים רגע לפני המשחק הקריטי מול באיירן מינכן ברביעי.
ב’מארקה’ טענו: “אפקט צ’אבי נגמר”, והוסיפו לגבי המשחק המכריע של הקבוצה ברביעי: “נראה שהתחמושת לא תספיק מול באיירן החזקה”. “קצת עזרה מקייב לא תזיק בכלל”.
ב’ספורט’ כתבו: “בארסה קיבלה מקל בגלגלים לפני הגמר מול באיירן מינכן”. ב’אס’ פירגנו למנצחת: “בטיס ניצחה בצדק והנחילה לצ’אבי את הפסדו הראשון כמאמן ברצלונה”. ולא שכחו לעקוץ את המאמן: “ירח הדבש של צ’אבי הסתיים”.
ב’מונדו דפורטיבו’ הודו: “זה מה שבארסה שווה”, וגם בדקו ומצאו כי: “זו הפתיחה הגרועה ביותר של ברצלונה בליגה מזה 18 שנים, ב-2002/03 הם השיגו 22 נקודות ב-16 משחקים וכעת השיגו רק 23 נקודות”. עוד טענו בעיתון כי אוסמן דמבלה, שמציג יכולת טובה מאז הגיע צ’אבי לקבוצה, יפתח במשחק הקריטי מול באיירן מינכן.
3 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה בועט
אוסמן דמבלה בועט
אוסמן דמבלה בועט
(La Liga)
בתוך כך, הקשר הצעיר של בארסה, גאבי, יעבור בדיקת CT כדי לשלול זעזוע מוח, זאת אחרי שבילה מספר שעות בבית החולים ושוחרר לביתו. לאחר מכן, ואם הכל יעבור כשורה, גאבי עשוי לקבל את האישור לטוס עם הקבוצה למשחק המכריע מול באיירן מינכן.
כזכור, הקשר הצעיר הוחלף בדקה ה-32 אחרי שספג מכה בראשו במהלך עימות עם הקטור ביירין. הוא ניסה להמשיך לשחק, אך סבל מסחרחורות ולבסוף פונה לבית החולים לקבלת טיפול והשגחה.
3 צפייה בגלריה
גאבי מפונה באלונקה
גאבי מפונה באלונקה
גאבי מפונה באלונקה
(La Liga)